//

Wie heeft er ervaring met het programma Titanium Studio?

Wie heeft er ervaring met het programma Titanium Studio? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben bezig met het programma Titanium Studio (het maken van apps). Alleen ik heb een beetje problemen met het opstarten van het programma. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-12-11, 14:47
Parky Parky is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Unhappy Wie heeft er ervaring met het programma Titanium Studio?

Ik ben bezig met het programma Titanium Studio (het maken van apps). Alleen ik heb een beetje problemen met het opstarten van het programma. Het programma kan geen SDK's vinden, dus ik kom niet verder. Is er iemand die mij kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-11, 11:18
TUX2K TUX2K is offline
• iOS 14.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 174
Standaard

De SDK voor iPhone is alleen beschikbaar voor OSX.
Hoewel je Titanium Studio ook op windows kan draaien kan je allen iphone apps builden op OSX.
  #3  
Oud 16-12-11, 11:32
Parky Parky is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Damn, dan moet ik een Apple gaan halen
  #4  
Oud 16-12-11, 18:00
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Parky, je kunt er ook Android applicaties mee maken. Dus als je de Android SDK installeert op je windows PC, dan kan Titanium in ieder geval met die SDK werken.
Dan kan je tenminste al wat spelen met Titanium. Als je dan uiteindelijk iets voor iPhone wilt bouwen kun je daar altijd nog voor kiezen.
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #5  
Oud 17-12-11, 02:29
Parky Parky is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Thanks Wacko, ik heb net een boek gehaald met betrekking tot het maken van I phone apps met het gebruik makend van de Titanium Studio.
Ik vind het opzich wel een goed idee om een Android SDK te installeren op mijn Windows (heb je nog goede aanraders voor een site!). Ik zal me nog meer willen verdiepen in het maken van apps , heb je nog enig advies
  #6  
Oud 09-01-12, 22:07
jossijb jossijb is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Parky Bekijk bericht
Thanks Wacko, ik heb net een boek gehaald met betrekking tot het maken van I phone apps met het gebruik makend van de Titanium Studio.
Ik vind het opzich wel een goed idee om een Android SDK te installeren op mijn Windows (heb je nog goede aanraders voor een site!). Ik zal me nog meer willen verdiepen in het maken van apps , heb je nog enig advies
Hey Parky ik ben er toevallig ook mee begonnen. Welk boek heb je aangeschaft (ISBN?)

Gr,

Jos
  #7  
Oud 16-01-12, 23:34
draaimolen draaimolen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb al verschillende App's met Titanium Studio gemaakt. Je hebt er echt een Mac voor nodig als je i-Apps wilt maken. Wil je toch op Windows i-Apps maken, denkt dan eens aan MobiOne van Genuitec. Programma kost wel $ 99,95 en je moet developer licentie bij Apple aanschaffen (ook $ 99). Met MobiOne kun je eenvoudig (Web)Apps maken. Sinds de laatste versie kun je porten naar Native App. Principe is ongeveer hetzelfde als Titanium echter gebruikt MobiOne HTML5, Webkit en Javascript.

Succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie heeft ervaring met aanpassen PLIST's (bluetooth profile)? allewijn iPhone algemeen 14 15-03-11 19:24
Wie heeft ervaring met iphoneservicepoint.nl Bashie Koopinformatie Nederland 0 19-02-11 14:08
Wie heeft ervaring met deze online aanbieder van Apple producten? Carl66 Koopinformatie Nederland 8 29-12-09 12:43
Wie heeft er evaring met het "apn change" programma voor de iphone sjaak75 Archief 1 12-07-09 12:30
wie heeft er ervaring met deze carkit? haneli iPhone accessoires en onderdelen 0 04-04-09 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.