//

UITableViewController plaatst alles als een cel in het tabel

UITableViewController plaatst alles als een cel in het tabel discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb in xcode een storyboard met een subclass van een UITableViewController erin. Het probleem is dat wanneer ik elementen aan de table view ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-08-12, 10:52
Werner291 Werner291 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 15
Standaard UITableViewController plaatst alles als een cel in het tabel

Hallo, ik heb in xcode een storyboard met een subclass van een UITableViewController erin.

Het probleem is dat wanneer ik elementen aan de table view wil toevoegen, deze of als een cel in het tabel worden geplaatst of ergens op hetzelfde niveau als de first responder en de view controller zelf (dus onzichtbaar).

Wat ik eigenlijk wil bereiken is dat een UIActivityIndicator voor het tabel staat en dat het tabel erachter grijs wordt gemaakt, maar die wordt steeds boven of onder aan het tabel geplaatst zoals ik net heb beschreven.

Het is wel gelukt iets in de achtergrond te plaatsen met self.tableView.backgroundView, is er ook zoiets voor de voorgrond, of is dat de verkeerde aanpak?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PDF opent meteen als tekst, terwijl het een bijlage is Sticky911 iPhone algemeen 0 01-02-12 18:47
Wat gebeurd als ik alles herstel? Pietermaddie iPhone algemeen 4 09-05-11 21:43
UITableViewController, grote dataset en lazy loading Kokeshi Ontwikkelen voor iOS 3 19-01-10 14:53
Iphone gestolen: Verzekering ziet het als een telefoon, ik als een computer chapp Archief 33 10-09-09 23:29
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil mikeh Archief 2 11-01-09 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.