//

Probleem Xcode "File Owner"

Probleem Xcode "File Owner" discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben bezig met mijn eigen app(xcode 4.5.2). Nu ben ik Bezig met de UIwebview. De programma code heb ik ingevoerd maar nu moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-01-13, 19:21
dijk1995 dijk1995 is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard Probleem Xcode "File Owner"

hallo,

ik ben bezig met mijn eigen app(xcode 4.5.2). Nu ben ik Bezig met de UIwebview. De programma code heb ik ingevoerd maar nu moet ik het met "File owner" aan elkaar linken.
Maar ik kan de "file owner" nergens zien. YouTube en Google levert niets op. kan een van jullie mij misschien verder hebben.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-13, 19:50
Kets Kets is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: België
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dijk1995 Bekijk bericht
hallo,

ik ben bezig met mijn eigen app(xcode 4.5.2). Nu ben ik Bezig met de UIwebview. De programma code heb ik ingevoerd maar nu moet ik het met "File owner" aan elkaar linken.
Maar ik kan de "file owner" nergens zien. YouTube en Google levert niets op. kan een van jullie mij misschien verder hebben.
Ik raad je aan een boek te lezen eerst, als je hier al problemen mee hebt. Je moet je outlets in je ViewController aanmaken, en daarna alles aan elkaar linken in je storyboard of xib file's.
  #3  
Oud 05-02-14, 19:43
jlvdp1 jlvdp1 is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

same problem file owner is nergens meer te bekennen ben filmpjes aan het kijken van xcode 4 waar nog wel fileowner staat maar in xcode 5 niks te zien
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 22:00
Mac OS X: The iPhone "NAME" cannot by synced. The required file cannot be found. kristalks iTunes 2 21-03-10 19:14
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:15.