//

2 apps voor een device

2 apps voor een device discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forum leden, Ik ben bezig met het ontwikkelen van één device wat bedient kan worden door een IOS app. echter de app wil ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-04-13, 23:22
Totalcom Totalcom is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard 2 apps voor een device

Beste Forum leden,


Ik ben bezig met het ontwikkelen van één device wat bedient kan worden door een IOS app. echter de app wil ik voor 2 verschillende merken ontwikkelen (de functionaliteit binnen de app is hetzelfde maar de huisstijl is anders en de app zal verschillende namen hebben). Het device blijft hetzelfde. Mijn vraag is kan/mag dat?
Hoor graag van jullie.
Tom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-04-13, 08:45
wubbe wubbe is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 348
Standaard

De reden waarom je dit zou willen doen is niet helemaal duidelijk maar ik denk niet dat het een probleem zal zijn. Er zijn meer Apps met vergelijkbare functionaliteit in de AppStore. En als je bij het review commentaar uitlegt waarom de 2 Apps vergelijkbare functionaliteit hebben zou ik het gewoon proberen.

Tip: De beide Apps kun je maken vanuit 1 XCode project, je maakt voor de 2 Apps 2 verschillende targets aan. Op deze manier kun je de code optimaal hergebruiken.
__________________
Leon
[iPhone- en Java ontwikkelaar]
  #3  
Oud 19-04-13, 12:10
Totalcom Totalcom is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wubbe Bekijk bericht
De reden waarom je dit zou willen doen is niet helemaal duidelijk maar ik denk niet dat het een probleem zal zijn. Er zijn meer Apps met vergelijkbare functionaliteit in de AppStore. En als je bij het review commentaar uitlegt waarom de 2 Apps vergelijkbare functionaliteit hebben zou ik het gewoon proberen.

Tip: De beide Apps kun je maken vanuit 1 XCode project, je maakt voor de 2 Apps 2 verschillende targets aan. Op deze manier kun je de code optimaal hergebruiken.
sorry ik ben inderdaad vergeten om te vermelden wat de reden is: de apps moeten verschillend "gebrand" worden. zodat het net lijkt of de app speciaal voor een merk is ontwikkeld.
  #4  
Oud 19-04-13, 12:25
wubbe wubbe is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 348
Standaard

Gewoon doen

Snap je mijn tip? Je kunt illustraties aan verschillende targets toewijzen om het verschil te maken. Als je dan ook nog met #ifdef aan de gang gaat kun je precies de keuze voor de ene of de andere App maken.
  #5  
Oud 19-04-13, 12:31
Totalcom Totalcom is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard

begrijp hem!!! thanks
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps van een Jailbroken Device naar een Non-Jailbroken Device overzetten DonThierry Archief 2 22-04-11 16:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.