//

Iphone 4s ios7 niks werkt meer..

Iphone 4s ios7 niks werkt meer.. discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Avond heren, Ik loop ios 7 beta 2 op mijn 4s. Nou heb ik het volgende probleem, ik wou mijn batterij opladen omdat hij bijna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-06-13, 21:32
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard Iphone 4s ios7 niks werkt meer..

Avond heren,

Ik loop ios 7 beta 2 op mijn 4s.

Nou heb ik het volgende probleem, ik wou mijn batterij opladen omdat hij bijna leeg was en tot mijn verbazing laadde hij niet meer op. Ik heb even met verschillende lightning kabels geprobeerd en verschillende sources maar hij wou maar niet opladen. Ik deed even een harde boot ( reset ) dus powerknop en home knop en dan home knop los wanneer scherm zwart werd. Maar nu kan ik ook mijn iphone niet meer vergrendelen. Niks werkt meer. Nu heb ik even nog via siri even de weer op gevraagd om te kijken of dat wel werkte, dus ik ; what is the weather in amsterdam for tomorrow ? kwam siri aan met I can't right now bla bla en dat er problemen waren ofso..

Mijn home knop werkt nog wel maar mijn touchscreen niet. Aan uit knop ook maar mijn volume rockers niet.

Wat kan ik doen ? Ik wou mijn backup niet terug op mijn iphone zetten omdat er jailbreak restanten waren in mijn ouwe backups en had toen contacten gekopieerd en toen mijn contacten erop gezet en apps er handmatig op gezet.
( Dus heb geen backup meer.. )

Tevens herkent Itunes mijn Iphone niet meer.. ( mijn mic werkte af en toen niet met bellen ( heb het toen ook getest met siri en kwam idd dat 'golfje' niet meer ). Dus kan ik maar beter nu terug restoren naar 6.1.3 en dan naar T-mobile omdat ik nog binnen mijn 2 jaar garantie zit? Of lijkt dit nog op te lossen ?


Vr. Gr,

Edit ; Ik twijfel of het aan mijn doc connector ligt. Heb hem nu maar uit gezet en aan de lader, als laatste hoop. Ik weet dat het niet werkt maar toch misschien.. heb mijn oude bb al maar uit de kast geheaald..
Ik ben trouwens geen dev ( devs, niet zeuren ik doe nooit klagen en geef geen slechte revieuws in app store ). En omdat mijn itunes mijn iphone niet herkent ( en ALS mijn doc connector kapot i) kan ik hem wrs ook niet restoren ? :s -> problemen bij apple als ze hem opsturen voor reparatie omdat ik geen dev ben maar toch ios 7 beta 2 run ?

Nooit meer jailbreak. ios7 heeft best veel 'tweaks' overgenomen waarvoor ik het deed.

Laatst gewijzigd door Congierge; 29-06-13 om 22:02.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-13, 10:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Congierge Bekijk bericht
Dus kan ik maar beter nu terug restoren naar 6.1.3 en dan naar T-mobile omdat ik nog binnen mijn 2 jaar garantie zit? Of lijkt dit nog op te lossen ?
Zet de iPhone 4S in DFU mode en probeer manueel te herstellen naar iOS 6.1.3. Als dat gelukt is dan lees het onderstaande artikel eens:

PSA: If you're not a developer, don't install developer betas on your iPhone | TUAW - The Unofficial Apple Weblog

Succes gewenst.
  #3  
Oud 30-06-13, 12:45
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

Maar daar zit het probleem. Als ik mijn iphone aan zet komt batterij logo met oplader tekentje, wanneer ik mijn diverse lightning kabels er aan hang gaat de oplader tekentje weg, maar hij laadt niet meer op. Ook heb ik diverse elektriciteits-bronnen gebruikt om hem op te laden, dus via de laptop en stopcontact maar dat werkte ook niet meer. Omdat Itunes mijn Iphone niet meer herkent ( vanwege de dock ) kan ik hem niet terug restoren, of heb ik het fout ?

Over de beta's dat weet ik allemaal wel. Dat het echt beta is en sloom etc. Dat is opzich geen probleem..

Maar kan ik dus nu gewoon naar t-mobile om hem te laten repareren, of kijken ze bij apple ook naar mijn software en of ik dev. ben en kunnen ze dan mijn garantie ongeldig verklaren ? .. ( omdat ik geen dev ben en geen 100$ heb betaald )

dankje voor je antwoord Timosha.

Edit : Ik denk trouwens dat als mijn dock kapot is ( wat ik ook niet helemaal begrijp want oplader teken gaat weg als ik hem er in plug en als ik hem eruit haal komt er weer een oplader tekentje, maar hij laadt niet op ) ik hem zelf moet betalen..

Laatst gewijzigd door Congierge; 30-06-13 om 13:26.
  #4  
Oud 30-06-13, 13:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Congierge Bekijk bericht
.
Maar kan ik dus nu gewoon naar t-mobile om hem te laten repareren, of kijken ze bij apple ook naar mijn software en of ik dev. ben en kunnen ze dan mijn garantie ongeldig verklaren ? .. ( omdat ik geen dev ben en geen 100$ heb betaald )
Als men bij Apple vaststelt dat er iOS 7 Beta opstaat zonder dat het UDID geregistreerd is heb je een probleem (denk ik).

Succes verder
  #5  
Oud 30-06-13, 19:19
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

Vandaag was het koopzondag, meteen even langs t-mobile geweest. Ze hebben hem opgestuurd en ik krijg als het goed is binnen 2-3 weken of nieuwe of gerepareerde of ik krijg mijne zoals hij nu is weer terug.. Ik heb hem maar met ios7 gegeven.. met alles er nog op mja. Maakt niet uit. Als ik een nieuwe krijg ben ik blij en als hij geprepareerd wordt ook.

Wordt hij trouwens opgestuurd naar Amsterdam Genius Bar of echt naar Amerika ?

Trouwens wel geinig om te weten, mijn neef had een iphone 4s met jb en er was iets defect, heeft hij hem opgestuurd en een nieuwe terug gekregen ( MET garantie ).

Thanks Timosha.
  #6  
Oud 30-06-13, 19:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Congierge Bekijk bericht
Wordt hij trouwens opgestuurd naar Amsterdam Genius Bar of echt naar Amerika ?
Als ik mij niet erg vergis heeft T-Mobile een overeenkomst met een reparatiebedrijfje, Dynafix (of zoiets).
  #7  
Oud 09-07-13, 20:03
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

Ik zal het laten weten, heb hem 30 juni gebracht naar T-mobile. Ze vroeg of ik jb had waarop ik antwoordde nee. Verder vertelde ik alleen dat er ios 7 op zat. Toen is hij voor reparatie opgestuurd. Verder heb ik niks gehoord. Stiekem hoop ik dat ze hem niet meer kunnen maken zodat ik een nieuwe krijg... maar we zullen zien.
  #8  
Oud 10-07-13, 06:43
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Congierge Bekijk bericht
Ik zal het laten weten, heb hem 30 juni gebracht naar T-mobile. Ze vroeg of ik jb had waarop ik antwoordde nee. Verder vertelde ik alleen dat er ios 7 op zat. Toen is hij voor reparatie opgestuurd. Verder heb ik niks gehoord. Stiekem hoop ik dat ze hem niet meer kunnen maken zodat ik een nieuwe krijg... maar we zullen zien.

of rekenen ze de kosten aan voor het herstellen .. en ben je je iPhone nog eens voor enkele weken kwijt en krijg je nog eens een goeie (financiële) blaam wegens het onreglematig gebruik van Apple's firmware iOS7 ...
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #9  
Oud 10-07-13, 15:47
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
of rekenen ze de kosten aan voor het herstellen .. en ben je je iPhone nog eens voor enkele weken kwijt en krijg je nog eens een goeie (financiële) blaam wegens het onreglematig gebruik van Apple's firmware iOS7 ...
Ik kreeg toevallig vanochtend een mail van t-mobile dat hij gerepareerd is en teruggestuurd. Moet hem nu alleen nog ontvangen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuwe update via computer werkt niet, kan niks meer. sarahronner iPhone algemeen 16 26-12-12 01:32
werkt niks meer murdock00 iPhone algemeen 5 29-12-11 14:18
Niks werkt meer! > HELP AppleFreak14 iPhone algemeen 5 18-11-11 23:30
Iphone doet niks meer reset werkt niet Nickspie iPhone algemeen 14 23-02-10 13:02
iPhone 3G: SIM free iPhone geüpdate - niks werkt meer wstuhlma Unlock 15 01-03-09 16:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.