//

Wat gebeurt er met iOS7b6 na de officiële release van iOS7?

Wat gebeurt er met iOS7b6 na de officiële release van iOS7? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nieuwsgierig of iemand weet wat er zal gaan gebeuren met mijn huidige installatie van iOS7b6 op mijn 4S als de officiële iOS7 uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-09-13, 12:21
apeka apeka is offline
• iOS 14.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Renkum, Gld.
Berichten: 82
Standaard Wat gebeurt er met iOS7b6 na de officiële release van iOS7?

Ik ben nieuwsgierig of iemand weet wat er zal gaan gebeuren met mijn huidige installatie van iOS7b6 op mijn 4S als de officiële iOS7 uit gaat komen? Ik heb de automatische updates inmiddels al wel uitgezet. Kun je straks deze update gewoon over de bestaande beta heenzetten, of moet je eerst zelf de beta verwijderen en downgraden naar iOS6?

Ik merk de laatste weken wel dat steeds meer apps gaan crashen, of niet meer willen opstarten. Niet verbazend natuurlijk als je bedenkt dat app onwikkelaars nog maar nauwelijks bugfixes hebben uitgebracht voor iOS7.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-13, 12:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk eens in het onderstaande topic:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...e-uitkomt.html
  #3  
Oud 03-09-13, 13:38
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik erger mij aan de heilige pauzen die bij deze vragen antwoorden "als de UDID van de iPhone geregistreerd is in een developer account zal er geen probleem zijn om te updaten naar iOS 7 GA."

Even ernstig blijven. We weten allemaal dat heel wat mensen de IOS-update gedaan hebben zonder dat ze een developer zijn. De mensen tweaken hun iphone nu eenmaal graag en willen graag IOS 7 uittesten. Ik ben het ermee eens dat ze dan de bijhorende risico's moeten dragen (bv. als de iphone vastloopt), maar hen afschilderen als criminelen vind ik er lichtjes over.

Dus als iemand de vraag stelt of hij vanuit IOS 7 beta 6 zal kunnen updaten naar de definitieve versie van IOS 7, kun je even goed een helpend antwoord geven, in plaats van met het vingertje te wijzen.

On the record, JA, je kunt vanuit IOS 7 beta 6 updaten naar de definitieve versie van IOS 7, ook al is je account niet geregistreerd als developer.
  #4  
Oud 03-09-13, 14:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Ik erger mij aan de heilige pauzen die bij deze vragen antwoorden "als de UDID van de iPhone geregistreerd is in een developer account zal er geen probleem zijn om te updaten naar iOS 7 GA."
Ik citeer een statement van Apple. Dus, "don't shoot the messenger" (Shakespeare - Henry IV - Deel 2).

Citaat:
On the record, JA, je kunt vanuit IOS 7 beta 6 updaten naar de definitieve versie van IOS 7, ook al is je account niet geregistreerd als developer.
Dan is de vraag hiermede beantwoord. Ik kende dat antwoord niet, maar nu dus wel.
  #5  
Oud 03-09-13, 14:16
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Je krijgt toch ook zodra je een beta op je iphone hebt staan automatisch de opvolgende beta,s aangeboden via itunes of OTA ook al heb je geen developper account. Waarom zou dat met een definitieve versie ios7 niet zo zijn?
  #6  
Oud 03-09-13, 14:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Waarom zou dat met een definitieve versie ios7 niet zo zijn?
Het officiële statement van Apple hieromtrent in het iOS Dev Center luidt:

Citaat:
Registered development devices will be able to upgrade to future beta releases and the final iOS software.
Dit statement van Apple is nu ad absurdum gevoerd door het officiële statement van @Belgiumiphone:

Citaat:
On the record, JA, je kunt vanuit IOS 7 beta 6 updaten naar de definitieve versie van IOS 7, ook al is je account niet geregistreerd als developer.
Ergo, het zal wel kunnen.
  #7  
Oud 03-09-13, 15:13
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het officiële statement van Apple hieromtrent in het iOS Dev Center luidt: ...
Het officiële standpunt van het Vaticaan luidt: Enkel personen kunnen heilig verkaard worden, bedrijven niet.

Stop dus met te verwijzen naar het officiële standpunt, dat kennen we nu al wel. De iphoneclubbers vragen nu net naar de achterdeurtjes.

Snappie of nie?
  #8  
Oud 03-09-13, 15:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Stop dus met te verwijzen naar het officiële standpunt, dat kennen we nu al wel.

Snappie of nie?
Gesnapt. Ik zal alleen nog maar naar jouw officiële standpunt verwijzen als de vraag nog eens aan bod komt. OK?
  #9  
Oud 03-09-13, 15:57
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Okay, prima zo

Ik heb echter zo het gevoel dat de moderatoren jou zullen vervangen
  #10  
Oud 03-09-13, 17:38
apeka apeka is offline
• iOS 14.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Renkum, Gld.
Berichten: 82
Standaard

Leuk dat zo'n discussie nu alle kanten op gaat

In mijn geval: Mijn innovatieve zoon heeft mijn iPhone als verrassing voorzien van iOS7b6. "Dat werkt echt perfect pa!"... Het ziet er allemaal fraai uit, dus heb ik het maar zo gelaten...
Echter nu ik merk dat sommige, veel gebruikte, apps toch niet meer zo goed werken, vaak na een app update, bekruipt me het angstige gevoel dat het weleens mis zou kunnen gaan als de officiële iOS7 uitkomt.

Wat is nu wijsheid? Ik heb lokaal op mijn PC nog wel een recente backup staan met iOS6. Die kan ik natuurlijk wel gaan terugzetten, maar misschien gaat het ook wel probleemloos met de echte update..
  #11  
Oud 09-09-13, 11:48
gls's schermafbeelding
gls gls is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Het officiële standpunt van het Vaticaan luidt: Enkel personen kunnen heilig verkaard worden, bedrijven niet.

Stop dus met te verwijzen naar het officiële standpunt, dat kennen we nu al wel. De iphoneclubbers vragen nu net naar de achterdeurtjes.

Snappie of nie?
dit forum is volgens mij niet voor achterdeurtjes. Verder is het antwoord van @timosha prima, ik erger me juist weer aan mensen die hard blaaten en doen alsof ze alles weten... komt de sfeer op zo'n relaxt forum als deze niet ten goede.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Wat gebeurt er met mijn free ram??? R3BU5ER Jailbreak 4 27-02-13 21:10
Wat gebeurt er precies tijdens de activatie van de iPhone? Theije iPhone algemeen 5 26-11-11 15:41
Mn tweede iPhone3G: wat gebeurt er met de bestaande applicaties? praeses iTunes 2 13-11-08 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:11.