//

Betrouwbare App Marketing bedrijven die waarmaken wat ze beloven?

Betrouwbare App Marketing bedrijven die waarmaken wat ze beloven? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Onze eerste game app komt op korte termijn beschikbaar en ik ben op zoek naar marketingbureaus die goede diensten leveren. Kan iemand mij één of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-11-13, 11:32
Roc45 Roc45 is offline
• iOS 7.0.6
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard Betrouwbare App Marketing bedrijven die waarmaken wat ze beloven?

Onze eerste game app komt op korte termijn beschikbaar en ik ben op zoek naar marketingbureaus die goede diensten leveren.

Kan iemand mij één of meerdere bureautjes geven die ervaring hebben in App Marketing. Heb er een aantal op het inet gevonden, maar zijn ze betrouwbaar? Referenties of reviews zijn bijna niet te vinden. Kortom, welke zijn betrouwbaar en leveren de diensten die ze beloven?

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-13, 11:53
2nis 2nis is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 4
Standaard

Facebook adverteren voor gaming apps schijnt heel goed te werken aangezien je heel specifiek kunt adverteren op device en doelgroep.

Ik wil je hier wel bij helpen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bedrijven die iPhone applicaties ontwikkelen markvwijnen Ontwikkelen voor iOS 51 16-09-16 10:25
app die weet wat het is mrfred iPhone Apps 2 09-07-11 23:57
App marketing in het buitenland Emiel Janson Ontwikkelen voor iOS 0 05-04-10 17:59
iPhone - Bedrijven die iPhone applicaties ontwikkelen dpConcepts Ontwikkelen voor iOS 3 01-11-09 12:04
App die bij houd wat je eet? knrd iPhone Apps 5 03-06-09 14:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.