//

IOS App distribution hulp!

IOS App distribution hulp! discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort ben ik uit nieuwsgierigheid begonnen met Xcode apps ontwikkelen. Ik heb uiteindelijk een leuke App ontwikkeld dankzij vele tutorials ben ik heel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-04-14, 15:13
asimkaymak asimkaymak is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 6
Unhappy IOS App distribution hulp!

Hallo,

Sinds kort ben ik uit nieuwsgierigheid begonnen met Xcode apps ontwikkelen.

Ik heb uiteindelijk een leuke App ontwikkeld dankzij vele tutorials ben ik heel ver gekomen.

Maar ik heb 1 probleem ik kan geen nieuwe video vinden hoe je een App moet distribueren al die andere video's zijn oud en het is te onduidelijk.
Voor de duidelijkheid ik heb mijn App al getest op mijn eigen telefoon dus dat betekend dat ik al een Apple memberschip heb voor IOS apps ontwikkelen, die kostte mij 80,-

Ik vraag dus eigenlijk iemand die super aardig is om mij te helpen het liefst dat ik die gene kan bellen of langs kan komen zodat hij mij kan aanwijzen hoe en wat zodat ik voor de volgende keer zelf kan doen

Ik zou het echt super gaaf vinden wie mij zou willen helpen met mijn App in de AppStore te krijgen.

Graag hoor ik het van jullie

Jullie kunnen mij ook bereiken op asimkaymak@gmail.com of 06-42202316
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-14, 15:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door asimkaymak Bekijk bericht
Maar ik heb 1 probleem ik kan geen nieuwe video vinden hoe je een App moet distribueren al die andere video's zijn oud en het is te onduidelijk
Video? Welke video? Dat staat toch allemaal in de iTunes Connect Developer Guide.

https://developer.apple.com/library/...ers/About.html

Op het iOS Development Forum staan er ook tips:

https://devforums.apple.com/community/ios/distribution

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 17-04-14 om 15:32. Reden: Schreiffauten
  #3  
Oud 17-04-14, 15:46
asimkaymak asimkaymak is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 6
Standaard

Bedankt voor je reactie.
Ik heb zojuist op de IOS Forum bekeken en ze zijn niet zo duidelijk. Ik had ook contact met Apple ze waren heel aardig en hielpen mij zo goed mogelijk. Ze verwezen mij net als jou naar die link en een link waar je in een video zag hoe het moest doen alleen die was ook te kort en er ontbraken aantal dingen. Maar het probleem is dat ik een beetje gebrek heb aan Engels, want ik heb echt heel veel uren gestoken om alleen te willen weten hoe je een App moet distribueren. Daarom zou ik graag met een ontwikkelaar even snel achter mijn Macbook dit willen regelen dan heb ik het ook gezien. Ik biedt ook een vergoeding, omdat je je tijd aan mij gaat verspillen

Ik zou echt superblij worden, want mijn klasgenoten vragen zich steeds af wanneer mijn App in AppStore komt.
  #4  
Oud 17-04-14, 18:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door asimkaymak Bekijk bericht
Maar het probleem is dat ik een beetje gebrek heb aan Engels...
Dat is inderdaad een handicap. Misschien dat er een iOS ontwikkelaar in jouw omgeving te vinden is die je kan helpen. Veel succes gewenst met de app.
  #5  
Oud 17-04-14, 19:37
asimkaymak asimkaymak is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 6
Standaard

Dankjewel
Weet je toevallig hoe ik het makkelijkste een ontwikkelaar kan vinden ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
xcode iOS TableView hulp fire24 Ontwikkelen voor iOS 4 22-06-13 19:50
Jaku iOS theme: hulp gezocht! Geert1976 Jailbreak apps en thema's 16 10-03-13 15:02
Handmatig upgraden IOS 4.2.1 naar 4.3.5, hulp gevraagd Poomi iPhone algemeen 4 03-12-11 21:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.