//

Antwoordapparaat voor iPhone

Antwoordapparaat voor iPhone discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Allereerst bedoel ik dus geen voicemail Waar ik naar op zoek ben is een app of optie die een gesprek aanneemt na een x aantal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-02-15, 09:11
Florine v Cornbach Dorens Florine v Cornbach Dorens is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 17
Standaard Antwoordapparaat voor iPhone

Allereerst bedoel ik dus geen voicemail

Waar ik naar op zoek ben is een app of optie die een gesprek aanneemt na een x aantal seconden of bij een klik op een knop en dat de microfoon op dat moment uit staat, maar dat de beller een bericht krijgt te horen en daarna een bericht kan inspreken. (eigenlijk een voicemailbericht die meteen te beluisteren is wanneer die wordt ingesproken)

Wanneer er dan bijvoorbeeld anoniem gebeld wordt, kan je horen wie er een bericht inspreekt en dan heb je nog de keuze om eventueel het gesprek wel of niet aan te nemen. Letterlijk de werking van een antwoordapparaat.

Ooit in het verleden had ik deze functie op mijn Nokia 6600 en ik maakte er enorm veel gebruik van. Nu twijfel ik alleen of het überhaupt wel kan op een iPhone, omdat de app waarschijnlijk op de background moet draaien. En ik weet niet of er de mogelijkheid is om een functie toe te voegen aan de bestaande functies van iPhone zelf.

Al een tijdje liep ik met dit idee en dus dacht ik het maar eens te vragen. Waarschijnlijk kan ik er dan ook weer een punt achter zetten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-15, 11:33
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dit kan niet op een iPhone.

Misschien dat met een jailbreak wel iets mogelijk is?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 18-02-15, 09:29
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Ik zou zeggen kijk eens of Voozzle dit kan implementeren Voozzle is een visual voicemail app, voor als je provider geen visual voicemail ondersteunt. Ik kan me voorstellen dat op de manier dat zij dit implementeren, dat de functie die jij omschrijft ook mogelijk zou zijn.
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:34.