//

Welke techniek moet ik gebruiken om meerdere afbeelding te kunnen draggen/droppen?

Welke techniek moet ik gebruiken om meerdere afbeelding te kunnen draggen/droppen? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Je hebt vele apps waar je een foto kan bewerken met bijvoorbeeld grappige icoontjes zoals: bril, snor, clownneus, hoed, ketting, tanden etc. Deze iconen kun ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-01-16, 13:04
khalidinio khalidinio is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 35
Standaard Welke techniek moet ik gebruiken om meerdere afbeelding te kunnen draggen/droppen?

Je hebt vele apps waar je een foto kan bewerken met bijvoorbeeld grappige icoontjes zoals: bril, snor, clownneus, hoed, ketting, tanden etc. Deze iconen kun je selecteren en vervolgens draggen en droppen.

Ik vraag mij af welke techniek ik moet gebruiken in IOS development om dit voor elkaar te krijgen?

Ik heb mijn app nu al voor elkaar gekregen dat je een foto kan maken of een foto kan selecteren uit je gallerij. Deze foto is vervolgens zichtbaar in je app.

Mijn volgende stap is om een button te maken die een popup laat zien met verschillende iconen. En tot slot wil ik ervoor zorgen dat als je een icoon selecteerd, dat deze dan op je foto komt te staan en je hem kan verplaatsen.

Ook moet er dan een knop komen te staan waarbij je de bewerkte final foto kunt opslaan in je gallerij.

Ik heb de volgende tutorial gevolgt om te leren hoe je een afbeelding kunt maken of selecteren uit je gallerij.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Welke Jailbreak Moet ik nou gebruiken ? xl3igplayer Jailbreak 5 18-06-11 21:22
Welke tutorial voor een jailbreak moet ik gebruiken? tho123 Jailbreak 5 13-05-10 11:08
Welke Jailbreake software moet ik gebruiken? fvdn Archief 3 24-01-10 11:43
Welke methode moet ik gebruiken voor upgrade 2.0.2 cort Archief 1 29-08-08 11:52
Pin droppen en draggen op 1.1.2 broodje Jailbreak apps en thema's 1 27-01-08 11:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.