//

KPN SMS tool?

KPN SMS tool? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er iemand in het huis die wat ervaring heeft met het programmeren rondom de iphone? Ik zoek namelijk iemand die voor mij en velevele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-08, 18:56
remb0 remb0 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 46
Standaard KPN SMS tool?

Is er iemand in het huis die wat ervaring heeft met het programmeren rondom de iphone?

Ik zoek namelijk iemand die voor mij en velevele andere een tool kan ontwikkelen waarmee je kan sms'en via de website van kpn hi.
als dat er is zou de vertaal slag naar t-mobile vodaphone enz ook gemaakt kunnen worden denks.

iemand>? die hieraan mee kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-08, 19:26
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Ik dacht dat je met de titel een tool bedoelde om te laten zien hoeveel tegoed je nog over hebt, dat zoek ik namelijk

Ach, ik kan sms'en, doe dat gewoon via de orginele sms tool (niet voor niets abo, toch )

maar, gaat dat niet gewoon via safari? dan even snelkoppeling maken naar springboard (en evt logo veranderen naar eigen keuze)
  #3  
Oud 31-10-08, 19:34
remb0 remb0 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 46
Standaard

jah wat jij bedoeld zou ook geweldig zijn.

tsjah het gaat idd in safari na inloggen 4 keer schuiven en zoomen. zou mooier zijn als er een native app was
  #4  
Oud 31-10-08, 19:36
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Oke, dat is waar...

Je hebt bij kpn wel de optie online te bekijken wat je tegoed is, zou niet veel werk zijn om die van t-mobile om te bouwen lijkt me
Al heb ik echt 0 verstand van zoiets....

Misschien komt er nog een keer zo'n app, betalen (een paar euro) zou ik niet erg vinden

(Al ligt dat saldo ding er de halve tijd uit, dus zal toch niet erg goed werken )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
KPN geeft gratis sms'jes cadeau vak20 KPN 1 28-12-10 18:48
sms en mm forwarden van Tmobile naar KPN jefjef Odido (T-Mobile) 2 04-10-10 21:29
KPN sms werkt wel ? INsaiGN KPN 3 12-01-10 14:00
SMS / Filter tool voor de Iphone 3.0 forrestgumpx Jailbreak apps en thema's 0 25-06-09 10:17
SMS-KPN Herre KPN 13 02-01-08 11:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:05.