//

vragen over het maken van een app

vragen over het maken van een app discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een paar vraagjes over apps die je zelf kan maken en in de appstore kan downloaden. Ik wil namelijk voor mijn school ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-10, 23:00
senerm senerm is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard vragen over het maken van een app

hallo,

ik heb een paar vraagjes over apps die je zelf kan maken en in de appstore kan downloaden. Ik wil namelijk voor mijn school een app maken maar daarvoor moet ik nog een paar dingen weten.

1.Kan je filmpjes in je app zetten?
2.Kan je je apps veranderen zonder het te updaten bijvoorbeeld als je een roosterverandering wilt opgeven?
3.kan je de bovenstaand regelmatig doen?
4.kan je en mag je externe links zetten naar bijvoorbeeld site van je school of een andere site?
5.hoe werkt de reclame? bepaal je het zelf kan je zelf reclame zetten?

senerm
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-10, 23:36
gekkepietje gekkepietje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 153
Standaard

Ja op alles.

Als je je apps nieuwe content wilt geven zonder een update uit te brengen, dan moet je de app via het internet die content laten downloaden.

Advertenties kun je via een provider als AdMob of AdWhirl heel eenvoudig in je app opnemen. Zij leveren daarvoor een bibliotheek aan die je in je app toevoegt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
prijs voor het laten ontwikkelen van een App door een student siardvdbosch Ontwikkelen voor iOS 9 05-05-11 22:18
Wat kost het om een app te maken? Mimbosa Ontwikkelen voor iOS 11 04-04-11 14:30
Het maken van een Theme, de klok iMickk Jailbreak apps en thema's 0 08-11-09 11:00
Ontwikkelaar gezocht voor het maken van een app tegen vergoeding juulie Archief 1 06-03-09 18:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:45.