//

iPad app voor ontwikkelen...

iPad app voor ontwikkelen... discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb even een vraag... Ik doe veel websites ontwikkelen in HTML, CSS, JS en PHP. Nu vroeg ik me af of er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-10, 20:25
dododedodonl dododedodonl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 93
Standaard iPad app voor ontwikkelen...

Hoi allemaal,

Ik heb even een vraag... Ik doe veel websites ontwikkelen in HTML, CSS, JS en PHP. Nu vroeg ik me af of er ook een applicatie is die dit fatsoenlijk op een iPad kan. Ik heb gelezen over Gusto en Markup, maar die vind ik te duur om aan te schaffen zonder enige reviews.... Misschien dat iemand nog een andere (wellicht goedkopere/gratis) app die kan connecten naar een (S)FTP server, en dan de code van bijv. een php bestand te wijzigen, terug op de ftp server te uploaden en dan het resultaat te bekijken (het lieft in de app zelf, omdat je anders uit de app moet en in Safari (als iOS 4.0 er is is dit natuurlijk overbodig)).

Groetjes,
Dodo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-10, 16:00
Tim van Elsloo Tim van Elsloo is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododedodonl Bekijk bericht
Hoi allemaal,

Ik heb even een vraag... Ik doe veel websites ontwikkelen in HTML, CSS, JS en PHP. Nu vroeg ik me af of er ook een applicatie is die dit fatsoenlijk op een iPad kan. Ik heb gelezen over Gusto en Markup, maar die vind ik te duur om aan te schaffen zonder enige reviews.... Misschien dat iemand nog een andere (wellicht goedkopere/gratis) app die kan connecten naar een (S)FTP server, en dan de code van bijv. een php bestand te wijzigen, terug op de ftp server te uploaden en dan het resultaat te bekijken (het lieft in de app zelf, omdat je anders uit de app moet en in Safari (als iOS 4.0 er is is dit natuurlijk overbodig)).

Groetjes,
Dodo
Mijn favoriete applicatie die dit doet op de Mac; 'Coda'; wordt inmiddels door de makers omgezet naar een iPad-applicatie. Ik hoop dat dat niet heel lang meer gaat gebeuren. Op de site van de makers kun je straks ongetwijfeld meer lezen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan je met Flash een app voor de iPhone ontwikkelen? alchemist Ontwikkelen voor iOS 3 22-08-08 01:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:01.