//

iPhone/iPod besturen vanaf Desktop

iPhone/iPod besturen vanaf Desktop discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb alle andere topics bekeken, maar niet het antwoord gevonden wat ik zocht. Ik kan me herinneren dat ik een hele tijd terug een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-10, 15:20
Werner85 Werner85 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 30
Standaard iPhone/iPod besturen vanaf Desktop

Ik heb alle andere topics bekeken, maar niet het antwoord gevonden wat ik zocht.

Ik kan me herinneren dat ik een hele tijd terug een programma op mijn Mac gehad heb waarmee ik de iPhone kon bedienen via USB.

Er staat me iets bij dat dit een Development tool was. Kan hem alleen niet terug vinden in de SDK die ik op mijn Mac heb.

Is het een los programma? Of heb ik het gedroomd? Volgens mij was het een officieel Apple programma, en geen Jailbreak.

Hoop dat iemand me kan helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-10, 10:20
sukk1e's schermafbeelding
sukk1e sukk1e is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 134
Standaard

[Advice] How to control the iPhone's screen from a computer via USB ? - Hackint0sh

heb zelf niet uitbundig gelezen maar dit gaat over hetzelfde

video over controllen via VNC

Laatst gewijzigd door sukk1e; 13-09-10 om 10:25.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
programma om iphone vanaf computer te besturen El_Rutgero Desktop-applicaties 11 18-08-12 16:14
Iphone/Ipod touch besturen vanaf desktop Woutair Chat en geruchten 5 20-03-09 12:19
iphone vanaf mac besturen? knijn iPhone algemeen 1 07-12-08 18:13
Windows: iphone besturen via desktop numbro2 Desktop-applicaties 8 14-05-08 12:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:00.