//

hidden value voor cell in tabelview?

hidden value voor cell in tabelview? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een TableView waarin data geladen wordt. Als ik op een cell klik van mijn TableView weet ik wel hoe ik de naam van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-10, 13:25
w00 w00 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard hidden value voor cell in tabelview?

Ik heb een TableView waarin data geladen wordt. Als ik op een cell klik van mijn TableView weet ik wel hoe ik de naam van die cell kan opvragen, dus de text die zo'n cell bevat. Maar ik vroeg me af of het ook mogelijk is om zo'n cell een unieke ID te geven? Zodat ik die weer opvragen in didSelectRowAtIndexPath.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-10, 14:28
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

ik zou de "tag" property gebruiken hiervoor. zit in elk NSObject geloof ik dus dat erft een UITableViewCell gewoon over.
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #3  
Oud 27-09-10, 14:34
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Uhh wacht je hebt in didSelectRowAtIndexpath geen cell refe rentie van de geklikte cell. wat probeer je precies te doen? waarom heb je een UITableViewCell nodig om daar de data uit te halen?
  #4  
Oud 30-09-10, 10:43
JWVD's schermafbeelding
JWVD JWVD is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Whacko Bekijk bericht
Uhh wacht je hebt in didSelectRowAtIndexpath geen cell refe rentie van de geklikte cell. wat probeer je precies te doen? waarom heb je een UITableViewCell nodig om daar de data uit te halen?
Je kan toch altijd cellForRowAtIndexpath: aanroepen om weer een UITableViewCell te krijgen? Bovendien zijn de indexPath's ook allemaal uniek, kan je daar niks mee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
cell setBackgroundColor Alwinkov Ontwikkelen voor iOS 10 01-07-10 16:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:10.