//

Tabbar in een WindowBased App

Tabbar in een WindowBased App discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vraag me af hoe ik in mijn viewController een Tabbar kan toevoegen in een windowBased Application! Weet iemand hier de makkelijkste manier omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-11, 21:43
iMidas iMidas is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Heemstede
Berichten: 63
Post Tabbar in een WindowBased App

Hallo,

Ik vraag me af hoe ik in mijn viewController een Tabbar kan toevoegen in een windowBased Application! Weet iemand hier de makkelijkste manier omdat te doen?

Graag zonder de meeste veranderingen want ik ben net goed bezig met de certificaten enzo en de view's op de goede volgorden enzo.

Hoor het graag,

Midas

Laatst gewijzigd door iMidas; 10-01-11 om 21:45.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-11, 22:40
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Op Google kijken heeft veel zin, en Youtube kan je ook helpen. Andere nuttige site : iPhone Dev SDK Daar is het wat actiever, en daar zitten veel goede developers.
Hoe een tabbar : Tab Bar Tutorial - Starting with Window-Based Application (Outdated) - iPhone / iTouch Development on Vimeo
__________________
Koekje erbij?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tabbar en ViewDidUnload Robbee Ontwikkelen voor iOS 3 28-01-11 21:06
UIWebView en TabBar laden imosed Ontwikkelen voor iOS 3 12-01-11 18:05
Tabbar laten verdwijnen en verschijnen celaeno2 Ontwikkelen voor iOS 6 10-04-10 23:02
TabBar Controller : More... Tab markvwijnen Ontwikkelen voor iOS 8 01-10-09 19:11
[ObjC] UIViewCon. in UINavigationCon. in tabbar doorschuiven Janozua Ontwikkelen voor iOS 0 05-03-09 23:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:35.