//

load Appstore icon

load Appstore icon discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan iemand hier mij helpen met het volgende? 1. Hoe kan je als je op een button klikt alle app's uit de appstore openen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-11, 20:22
iMidas iMidas is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Heemstede
Berichten: 63
Smile load Appstore icon

Hallo,

Kan iemand hier mij helpen met het volgende?
1. Hoe kan je als je op een button klikt alle app's uit de appstore openen (of gewoon de Appstore zonder dat je weg gaat) Het is niet perse nodig om vanuit daar een app te downloaden.

2. vervolgens als je op een app klikt dat ie dan het icoontje van de aangeklikte app laat zien in een button of imageview?

Dankjewel,

Midas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-11, 23:13
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

Is dit als aanvulling op je app AppWall? Ik heb je app niet gecheckt, maar hoe doe je het nu? Alle app icoontjes zitten al in de app en worden niet vanuit de App Store gehaald?

Je kan de App Store niet in je app zelf openen, maar je kan de gegevens daarvan wel tonen in je app door gebruik te maken van de iTunes Feeds, op de site van Apple.

Wat gebeurt er precies als een gebruiker op een app icoontje drukt? Je vraag over het icoontje laten zien is niet duidelijk.
__________________
iPod touch v3 - iPod Nano 2011 - iMac 27" - iPhone 4S - iPad 2 - MacBook Air 11,6"
  #3  
Oud 05-02-11, 23:57
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

https://developer.apple.com/library/...id/DTS40009796

Wellicht heb je hier wat aan, deze haalt de top verkochtje apps uit de app-store en plaats deze in een table view, als je erop klikt via de iphone ga je naar de app store en zie je die app en via de iphone krijg je nog informatie over de app te zien met ook de mogelijkheid om naar de app store te gaan.
Hier kun je misschien wat code uit halen en gebruiken voor jou applicatie.

Gr
  #4  
Oud 06-02-11, 16:47
Chrizzz Chrizzz is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 25
Standaard

en als je dit probeert?

Op de webversie van de Apps Store staat rechts boven een link "Bekijk meer van deze ontwerper". Als je die link nou een stopt in een IBAction:

Citaat:
- (IBAction)appstore {
NSURL *url = [NSURL URLWithString:@"http://http://itunes.apple.com/nl/artist/joepps/id351691975"];
[[UIApplication sharedApplication] openURL:url];
}
Ik heb het niet geprobeerd, maar wordt dan niet op de iPhone de appstore geopend met al je apps?

Pas wel even de link aan voor je eigen toko.
  #5  
Oud 06-02-11, 17:54
iMidas iMidas is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Heemstede
Berichten: 63
Standaard

@Geno Nou dat je een search bar hebt en met alle app's uit de AppStore en als je dan bijv. op Doodle jump klikt laat ie dat icoontje zien in een UIImageView in een eigen app.

@Dreissen Ja die heb ik wel is gekeken dankjewel,

@Chrizzz ga ik proberen

Dankjewel allemaal
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Cydia 'Unable to load' Stokstar Unlock 2 24-06-10 14:24
iTunes was unable to load provider data MoLus iTunes 1 10-03-10 19:31
BiteSMS icon voor Five Icon Dock Syl84 Jailbreak apps en thema's 1 21-02-10 13:48
Unable to load bennie80 Jailbreak apps en thema's 3 12-10-08 13:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:17.