//

App voor videobellen over 3G

App voor videobellen over 3G discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Zij er hier aanwezigen die interesse hebben om gezamenlijk een app te laten maken waarmee videobellen over 3G mogelijk wordt? Dus niet via, Fring, Tango ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-04-11, 22:38
jpjdemaat jpjdemaat is offline
 
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 19
Standaard App voor videobellen over 3G

Zij er hier aanwezigen die interesse hebben om gezamenlijk een app te laten maken waarmee videobellen over 3G mogelijk wordt? Dus niet via, Fring, Tango of Skype, maar met het protocol waarmee direct met bv. een Nokia of Samsung toestel kan worden gevideobeld?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-04-11, 23:11
bolliee bolliee is offline
• iOS 7.0
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: N-H
Berichten: 30
Standaard

Dat denk ik wel,lijkt mij dat er wel vele interesse in hebben.
  #3  
Oud 10-04-11, 14:17
jpjdemaat jpjdemaat is offline
 
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 19
Standaard

Ik zag dat er zich diverse bedrijven presenteren op dit forum als ontwikkelaar. Ik maak vandaag een beschrijving van een mogelijke app om te videobellen (zo eenvoudig mogelijk, zonder toetsers en bellen), en zal bij hen uitvragen wat zoiets zou moeten kosten. Wellicht kan er iets collectief worden georganiseerd. Ik probeer, en zie wel hoe het loopt.
  #4  
Oud 10-04-11, 16:19
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Dan moet je wel ook een app maken voor alle andere telefoons, bovendien kost dat heel veel aan investering denk aan servers die de gesprekken moeten hosten etc.
Bovendien moet het wel aanslaan en moeten mensen de app gaan downloaden en waarom zouden ze dan niet een bestaande app gebruiken.

Je kunt namelijk geen app ontwikkelen die gebruik maak van het netwerk (bv: Vodafone) en via daar een video gesprek voert.
  #5  
Oud 10-04-11, 20:20
jpjdemaat jpjdemaat is offline
 
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 19
Standaard

Wellicht heb ik het niet goed uitgelegd, maar ik wil geen tweede Skype, Fring of Tango. Wat ik voor ogen heb is een app waarmee met het protocol van o.a. Nokia en Samsung kan worden ge-video-beld. Ik dacht dat dat SIP is, haar heb dat niet geheel scherp. Als je een Nokia hebt hoef je dus geen speciale app te installeren om te kunnen videobellen.
  #6  
Oud 10-04-11, 21:44
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpjdemaat Bekijk bericht
Wellicht heb ik het niet goed uitgelegd, maar ik wil geen tweede Skype, Fring of Tango. Wat ik voor ogen heb is een app waarmee met het protocol van o.a. Nokia en Samsung kan worden ge-video-beld. Ik dacht dat dat SIP is, haar heb dat niet geheel scherp. Als je een Nokia hebt hoef je dus geen speciale app te installeren om te kunnen videobellen.
Zolang het niet via een provider gaat is het denk ik wel mogelijk, wel moet dat SIP van nokia en samsung wel open-source zijn anders kun je er niet mee aan de slag.
Reageren

Labels
videobellen, videocall



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.