//

View wisselen door button

View wisselen door button discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Een hele goede morgen, Ik ben bezig met mijn app, en het interface ervan. Nu bedacht ik me dat het wel mooi zou zijn als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-05-11, 22:26
bluecola bluecola is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 84
Standaard View wisselen door button

Een hele goede morgen,

Ik ben bezig met mijn app, en het interface ervan. Nu bedacht ik me dat het wel mooi zou zijn als je met een button door kon gaan naar de volgende view. Maar dan wel zónder navigation controller. Dus dat ik een back button, en een next button heb. Ik heb even op youtube, en in mijn boeken gezocht, maar kom enorm veel manieren tegen om dit te doen. (Met de Mainview, met een IBAction die een andere view naar voren laat komen, etc. etc. etc.)

Wat is nu het mooiste en makkelijkste om te doen, en ook belangrijk, wat vind apple het meest netjes?

Alvast bedankt,
Marijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-11, 23:07
pipo-1998 pipo-1998 is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 115
Standaard

Wil je van NIB/XIB wisselen of in een nib een extra aanmaken makkelijkste is de bovenste. Pm me maar even dan kunnen we even mailen gaat makkelijker. Pm je mail adress maar dan leg ik je het via de mail uit, oke?
  #3  
Oud 09-05-11, 20:30
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

Je kan de navigationbar van de navigation controller gewoon verbergen. Dan kan je nog steeds gebruik maken van de controller zelf voor de navigatie en animaties.
__________________
iPod touch v3 - iPod Nano 2011 - iMac 27" - iPhone 4S - iPad 2 - MacBook Air 11,6"
  #4  
Oud 26-05-11, 10:37
BoudewijnA BoudewijnA is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Question View wisselen door button

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pipo-1998 Bekijk bericht
Wil je van NIB/XIB wisselen of in een nib een extra aanmaken makkelijkste is de bovenste. Pm me maar even dan kunnen we even mailen gaat makkelijker. Pm je mail adress maar dan leg ik je het via de mail uit, oke?

Goedemorgen,

Ik wil een app maken, waarbij ik uit een overzichtscherm met diverse knoppen door wil klikken naar een volgend scherm met een afbeelding, vervolgens wil ik vanuit dit scherm (met afbeelding) doorklikken naar een filmpje.

Nu zag ik jouw reactie en vroeg mij af of je ook wat tips/trucs/adviezen voor mij hebt.

Alvast bedankt
  #5  
Oud 26-05-11, 10:45
BoudewijnA BoudewijnA is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Question View wisselen door button

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluecola Bekijk bericht
Een hele goede morgen,

Ik ben bezig met mijn app, en het interface ervan. Nu bedacht ik me dat het wel mooi zou zijn als je met een button door kon gaan naar de volgende view. Maar dan wel zónder navigation controller. Dus dat ik een back button, en een next button heb. Ik heb even op youtube, en in mijn boeken gezocht, maar kom enorm veel manieren tegen om dit te doen. (Met de Mainview, met een IBAction die een andere view naar voren laat komen, etc. etc. etc.)

Wat is nu het mooiste en makkelijkste om te doen, en ook belangrijk, wat vind apple het meest netjes?

Alvast bedankt,
Marijn

Beste Marijn,

Het bericht is van een tijdje geleden, maar voor mij wel actueel en van toepassing. Ik zit namelijk nu met deze vraag.

Ik wil namelijk een app maken, waarbij ik start met een scherm met een flink aantal knoppen erop (deze knoppen staan niet netjes geordend op het scherm) -> dan wil ik via zo'n knop doorklikken naar een afbeelding (nieuw scherm)-> vervolgens wil ik vanuit de afbeelding (dat kan dan bijvoorbeeld een knop bovenin het scherm) doorklikken naar een filmpje .

Heb jij voor mij tips/trucs/adviezen ?

Alvast bedankt

Groeten Boudewijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Account wisselen Siburt iPhone Apps 0 11-04-10 03:30
iPhone 3GS: wisselen simkaart probleem forumzoeker Unlock 18 30-01-10 23:20
Provider wisselen Mikaa Overige providers Nederland 0 19-01-10 12:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:13.