//

Idee voor een tweak.

Idee voor een tweak. discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik bedacht me laatst iets wat me handig lijkt om zelf te hebben als tweak. Het gaat dus niet om een app, dus ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-05-11, 19:37
djico djico is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 10
Standaard Idee voor een tweak.

Hallo,

Ik bedacht me laatst iets wat me handig lijkt om zelf te hebben als tweak. Het gaat dus niet om een app, dus ik weet niet zeker of ik het hier mag posten. Ik zou er zelf graag instorten als ik niet op school zat en het al druk zat heb. Mijn idee is (volgens mij) vrij simpel te maken, maar ik zou niet weten wie ik moet vragen. Vandaar de post, als iemand weet naar wie ik het zou kunnen sturen of zelf de moeite zou willen nemen zou ik heel blij zijn (niet alleen ik maar vele met mij).

Het idee is eigelijk, om net zoals een Blackberry een soort notificatie lampje te hebben op je iphone. Ik heb al eens eerder gezien dat de flitser gebruikt werd, maar dit lijkt me onpraktisch. Het lijkt me vooral handig als je je iphone even niet bij de hand hebt gehad, en dan van een afstand kan kijken of het de moeite waard is je iphone op te pakken.

Ik dacht dus aan een soort lampje, dan is mijn vraag: is het mogelijk om maar een paar pixels op te laten lichten en de rest uit te laten, anders is je batterij zo leeg.

Dat je dus een wit puntje op je beeldscherm hebt als je een notificatie hebt, net zoals een BB.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, het zou leuk zijn als het er komt.

Groetjes,
Dico

Laatst gewijzigd door djico; 16-05-11 om 20:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-11, 09:08
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Tja, laat je idee hier achter, misschien komt het er ooit wel ...
  #3  
Oud 17-05-11, 15:10
Mvdl Mvdl is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 5
Stuur een bericht via ICQ naar Mvdl
Standaard

Een paar pixels op laten lichten heeft geen zin om energie te besparen, de pixels van je iPhone LCD stralen, anders dan bij OLED of plasma, zelf geen licht uit maar worden verlicht door een backlight, dit backlight staat aan of uit.
Reageren

Labels
blackberry, lichtje, notificatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Idee voor een programma Aitvaras Desktop-applicaties 8 23-11-10 17:38
Idee voor een App SirOcco31 Ontwikkelen voor iOS 2 08-11-10 19:18
Idee voor een APP Marketim Ontwikkelen voor iOS 1 28-02-10 18:48
Iemand een tip of tweak voor sms inbox? SilverBullit iPhone algemeen 7 05-02-08 20:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:48.