//

Upgraden vanaf 4.2.2 voor JB

Upgraden vanaf 4.2.2 voor JB discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren een Apple TV 2 gekocht en zag dat daar 4.2.2 nog op stond. Nu wil ik hem graag JB-en maar wat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-11, 12:06
GeJee GeJee is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Provincie Utrecht
Berichten: 57
Question Upgraden vanaf 4.2.2 voor JB

Ik heb gisteren een Apple TV 2 gekocht en zag dat daar 4.2.2 nog op stond. Nu wil ik hem graag JB-en maar wat ik op de site van seasonpass heb gezien wordt 4.4 nog niet ondersteund.

Wie kan me in klare en duidelijke stappen vertellen hoe te handelen, incl. mogelijkheden tot een latere downgrade ?

Heb al wel wat zoekwerk gedaan maar ben er niet echt helemaal uit.

Als ik het goed begrepen heb dus nu eerst de Apple TV op de PC aansluiten en met TinyUmbrella de blobs opslaan van 4.2.2, right ? (corrigeer me maar als ik het mis heb)

Dan zou ik, met behulp van iTunes 10.4 nog kunnen updaten naar AppleTV2,1_4.3_8F305_Restore ?

En daarna met seasonpass aan de slag ?

Graag veel info, ik ben nog helemaal nieuw met de ATV.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
4.2.2, apple tv, apple tv2, jailbreak, seasonpass



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreaken (in de toekomst) beter vanaf 4.3.3 of ook vanaf 5.0? bauke Jailbreak 1 14-10-11 14:58
Foto: Uploaden naar Youtube; vanaf Iphone of vanaf Imac Multimaniak Muziek, foto & video 0 26-02-11 13:32
iPhone: 3GS vanaf 3.0 naar 3.1 met upgraden baseband RobinvD Jailbreak 1 04-10-09 13:04
Iphone als modem voor macbook en upgraden naar 3.x knijn Archief 2 16-08-09 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:58.