//

"Tikken" in geluid ATV2, wie is ermee bekend?

"Tikken" in geluid ATV2, wie is ermee bekend? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste ATV2 gebruikers, Ik ben heel tevreden met mijn ATV2, toch heb ik een, weliswaar klein, 'probleem'. Zoeken op dit forum heeft niets opgeleverd, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-11, 20:33
Msim Msim is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 16
Standaard "Tikken" in geluid ATV2, wie is ermee bekend?

Hallo beste ATV2 gebruikers,

Ik ben heel tevreden met mijn ATV2, toch heb ik een, weliswaar klein, 'probleem'. Zoeken op dit forum heeft niets opgeleverd, dus ik vrees dat het een redelijk uniek probleem is maar je weet maar nooit.....

Bij het gebruik van puur alleen audio vanaf mijn Mac book Pro hoor ik een regelmatige 'tik' vanuit de boxen van mijn Bose 321. Verder is het geluid normaal. Het probleem is eenvoudig op te lossen door de optische kabel even eruit en erin te doen. Het geluid is daarna perfect. De volgende dag is het 'probleem' er weer.

Is het de kabel?, de Bose? Of toch de ATV2?, wie heeft advies?

Groet,
Msim
Apple TV2, MacBook Pro, Itouch 3e, Ipad, Bose 3-2-1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-11-11, 18:48
Msim Msim is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 16
Standaard

Ik heb het probleem niet meer. Aan de reacties afgemeten, was ik ook de enige

De oplossing: Ik heb de setting 'Sluimer na' op 'nooit' gezet.

Msim.
Reageren

Labels
geluidsstoring, tikken



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 21:00
Wie ziet dit na het drukken op "home" na een zwart scherm? Pear iPhone algemeen 4 13-06-10 22:09
Wie heeft er evaring met het "apn change" programma voor de iphone sjaak75 Archief 1 12-07-09 12:30
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13
Letter "O" heel lastig in te tikken.... Franck iPhone algemeen 2 15-11-07 09:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:05.