//

Installatie XBMC zonder SSH

Installatie XBMC zonder SSH discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn Apple TV 2 kunnen jailbreaken, maar als ik XBMC wil installeren gaat het fout. Ik heb poort 22 opengezet in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-11, 18:36
rickrick rickrick is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 24
Standaard Installatie XBMC zonder SSH

Hallo,

Ik heb mijn Apple TV 2 kunnen jailbreaken, maar als ik XBMC wil installeren gaat het fout.
Ik heb poort 22 opengezet in de router, maar ik lees in het log dat het fout gaat bij de firewall van de router. Het probleem is dat ik die firewall niet kan instellen door restricties van KPN.

Is er een mogelijkheid om XBMC te installeren zonder SSH?
Ik werk met Windows 7.

Alvast bedankt voor je reactie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-11, 18:49
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Nee dat is niet mogelijk. Ga even met je ATV naar de buurman ofzo zonder KPN, al lijkt het me sterk dat je geen verbinding kan krijgen door de firewall van buiten naar binnen in je netwerk. Je blijft binnen het netwerk, dus je firewall blokkeert geen poorten.

Ik heb geen KPN dus ik weet het niet zeker, maar het lijkt me sterk
  #3  
Oud 11-12-11, 21:03
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard

Ik heb gewoon ATV flash gekocht en die regelt het gewoon zelf. Je download ATV flash black en hij installeert alles zelf. Geen ssh nodig gehaad (alleen voor icefilms)
__________________
Iphone 7 Plus 128 GB
  #4  
Oud 12-12-11, 20:39
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnnybt Bekijk bericht
Ik heb gewoon ATV flash gekocht en die regelt het gewoon zelf. Je download ATV flash black en hij installeert alles zelf. Geen ssh nodig gehaad (alleen voor icefilms)

Dus als ik het goed begrijp heb ik ssh nodig om icefilms te installeren?
Ik heb nu ATV Flash erop staan en zoek dus een duidelijk informatie hoe het nu verder moet. Graag zou ik Icefilms met NL ondertitels erop willen hebben en graag ook een adult-channel.

Iemand enig idee hoe deze erop te plaatsen en wat er nog interessant is om op de aTV te zetten?

bedankt
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Installatie xbmc lukt niet Joordy Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 24 31-12-11 02:37
Root komen zonder SSH joeyvb Jailbreak apps en thema's 11 05-01-10 20:44
weer op lockscreen zonder the ssh'en jkthebest Jailbreak apps en thema's 2 04-12-09 13:47
Windows: Fix zonder SSH daanhegman Desktop-applicaties 11 12-05-08 22:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:25.