//

advies over apple tv gen2 4.3.3 gewenst

advies over apple tv gen2 4.3.3 gewenst discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Net onder de kerstboom een apple TV ontvangen met daarop 4.3.3. firmware. Voordat ik fouten ga maken zou ik graag wat antwoorden hebben op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-12-11, 15:28
mrsat's schermafbeelding
mrsat mrsat is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 21
Standaard advies over apple tv gen2 4.3.3 gewenst

Net onder de kerstboom een apple TV ontvangen met daarop 4.3.3. firmware.

Voordat ik fouten ga maken zou ik graag wat antwoorden hebben op de volgende vragen:

1) Zal ik wachten totdat de unthetered jailbreak versie uitkomt voor deze firmware of gewoon de stoute schoenen aantrekken en alvast de thetered versie installeren?

2) Kan ik de apple TV gebruiken (dus zoals die uit de doos komt) ZONDER dat hij die automatisch update naar een nieuwere versie?

3) Ben in bezit van een NAS QNAP Turbostation TS-119P II. Is deze zonder jailbreak te koppelen aan de Apple TV. (ik weet dat je standaard dan ristricties hebt op de geaccepteerde formats)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-11, 16:18
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

1. Maakt niet uit. iOS nieuwere versie heeft wat bugfixes die mss voor jou specifiek van toepassing zijn, untethered werkt natuurlijk fijner. Is dus persoonlijke afweging.

2. Het zal waarschijnlijk niet zo lang duren voor ie om updates begint te vragen. Als ie update kun je hem gewoon weer downgraden tijdens het jailbreaken (dat is de untethered optie).

3. Even een kleine slag om de arm, maar je Qnap draait volgens mij geen volledige iTunes Streaming Library dus nee. Haal meer uit je apparaat door XBMC te installeren, je wil nooit meer iets anders als dat allemaal lekker werkt
  #3  
Oud 26-12-11, 14:52
mrsat's schermafbeelding
mrsat mrsat is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 21
Standaard

Bedankt glaantje voor je antwoorden.

Ik heb besloten dan maar even te wachten met de jailbreak totdat de unthetered versie er is. ( zou volgens de poster toch elk moment uitkomen) Dat je hem kunt downgraden wist ik eerlijk gezegd niet. Ik was ervan uitgegaan dat wanneer hij bijv. versie 4.3.4 heeft deze niet meer was te downgraden.

Wat betreft de Qnap is dit de nieuwste versie welke een iTunes server aan boord heeft incl audio en video sharing en een smartlkist for iTunes client.

XBMC staat wel idd op de verlanglijst maar ik las dat bij de thetered versie er een aantal programma's niet waren te installeren zoals XBMC
  #4  
Oud 26-12-11, 15:36
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Hij is nog te downgraden zo lang Apple de oude iOS signeert. Dat doen ze nog steeds bij 4.3.3 dus er is geen probleem om te downgraden. Dat doet Seas0npass automatisch voor je.

Ik ga er zeker van uit dat het nog wel even duurt vooraleer er een jailbreak komt. Het meest voor de hand liggend zou zijn dat ze wachten tot 5.1 uitkomt voor de andere iDevices, en dat duurt nog wel even. Dus ik zou zeggen jailbreak hem nu gewoon

XBMC kan perfect met een tethered jailbreak draaien. Het beste is dat je dat soort informatie rechtstreeks van de bron haalt ipv websites die blijkbaar zo maar iets opschrijven.

Goed werk van Qnap, dat wist ik nog niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
advies over Apple TV paulro Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 04-12-11 13:34
Dringende vraag - Hulp gewenst Sil Koopinformatie Nederland 21 21-06-08 12:29
graag binnenkort hulp gewenst kjellmehuys Archief 0 18-03-08 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:36.