iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   Icefilms - Verzameltopic voor problemen (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/108084-icefilms-verzameltopic-voor-problemen.html)

rjmeijer1973 26-12-11 11:56

hi glaantje,

ook ik heb bovenstaand probleem. zou je mij ermee kunnen helpen?

many thanks!

mvo72 26-12-11 12:46

Ik heb al gevonden.......

Waarom: geeft ie script failed plugin video icefilms

Omdat: oud versie en of geen library auto updater en ook anarchintosh addons en bluecop Add-on Repository is niet in uw Apple tv installeren en daarom kan niet meer update. ;-)

Thabone 27-12-11 22:49

Beste iedereen,

Ik wil even kwijt dat ik vandaag ook druk bezig ben geweest met zoeken naar een oplossing voor de script failed melding.
Ik heb alles opnieuw geinstalleerd, oude versies geprobeerd, DNS aangepast, en het hele rattenplan.

Ik heb ook een test gedaan die mij een oorzaak gaf. Het lijkt aan mijn router te liggen.

Ik heb de atv2 wireless laten connecten met het internet van miijn telefoon en toen werkte alles. Helaas kan ik daar geen films mee kijken omdat de snelheid te laag is.

Conclusie: Internet via telefoon werkt wel en internet via mijn huidige Zyxel P-2601HN-F1 werkt niet.

Ik heb overigens ook de firmware van mijn router geupdate en daar alle beveiliging uit gezet. En DMZ ingesteld. Het helpt niet.

Als iemand een antwoord heeft dan graag mailen naar mbrink@brinkonline.info

Martijn

Yoeri_15 28-12-11 01:10

Hulp nodig bij installatie Icefilms
 
Hallo,

Ik ben sinds vanmiddag trotse eigenaar van een Apple tv 2e generatie.
Nu heb ik Xbmc geïnstalleerd maar nu lukt het me niet om via FileZilla het bestand op me tv te krijgen. Wie kan mij helpen.

Mvg Yoeri

Ps: ik heb een mac met de nieuwste software

Lucien1966 28-12-11 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yoeri_15 (Bericht 751028)
Hallo,

Ik ben sinds vanmiddag trotse eigenaar van een Apple tv 2e generatie.
Nu heb ik Xbmc geïnstalleerd maar nu lukt het me niet om via FileZilla het bestand op me tv te krijgen. Wie kan mij helpen.

Mvg Yoeri

Ps: ik heb een mac met de nieuwste software

Hoi Yoeri,

En wat voor soort bestand bedoel je precies??

Via FileZilla----> verbinding maken met de server----->en dan de bestanden plaatsen in map /private/var/mobile

XBMC opstarten via ATV2----->System--->Add-ons---->install from zip file

iScorpio 28-12-11 10:36

Icefilms - Verzamel topic voor problemen
 
Verzamel topic voor Icefilm problemen geopend.

Yoeri_15 28-12-11 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 (Bericht 751151)
Hoi Yoeri,

En wat voor soort bestand bedoel je precies??

Via FileZilla----> verbinding maken met de server----->en dan de bestanden plaatsen in map /private/var/mobile

XBMC opstarten via ATV2----->System--->Add-ons---->install from zip file

De bestanden plaatsen in FileZilla is gelukt. Alleen moet ik alle 2 de bestandjes er in zetten of alleen de map waar de bestandjes in staan.
Wat moet de naam van het bestandje zijn bijv. .img .jpg .httm

Lucien1966 28-12-11 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yoeri_15 (Bericht 751289)
De bestanden plaatsen in FileZilla is gelukt. Alleen moet ik alle 2 de bestandjes er in zetten of alleen de map waar de bestandjes in staan.
Wat moet de naam van het bestandje zijn bijv. .img .jpg .httm

Hoi Yoeri,

Even voor de duidelijkheid, via FileZilla plaats je alleen ZIPbestanden om ze met XBMC te kunnen installeren.

Het is mij nu niet duidelijk over wat voor bestanden jij het hebt

Yoeri_15 28-12-11 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 (Bericht 751370)
Hoi Yoeri,

Even voor de duidelijkheid, via FileZilla plaats je alleen ZIPbestanden om ze met XBMC te kunnen installeren.

Het is mij nu niet duidelijk over wat voor bestanden jij het hebt

Het bestand dat je later opent op in XBMC.
Zou je mij mischien een link kunnen geven waar ik het kan downloaden wat ik later in filezilla moet zetten. Denk dat wat ik download het verkeerde bestand is ( geen zip)

Lucien1966 28-12-11 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yoeri_15 (Bericht 751429)
Het bestand dat je later opent op in XBMC.
Zou je mij mischien een link kunnen geven waar ik het kan downloaden wat ik later in filezilla moet zetten. Denk dat wat ik download het verkeerde bestand is ( geen zip)

Heb jij bv Icefilms op je ATV2 staan??
http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=113249

Yoeri_15 28-12-11 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 (Bericht 751446)

De fout lag bij me macbook die unzipte gelijk het bestand, Tis nu wel gelukt ben nu icefilms aan het downloaden alleen loopt ie vast. :(

Lucien1966 28-12-11 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yoeri_15 (Bericht 751587)
De fout lag bij me macbook die unzipte gelijk het bestand, Tis nu wel gelukt ben nu icefilms aan het downloaden alleen loopt ie vast. :(

Misschien dat dit je kan helpen,

Download het ZIP-bestand met een browser die niet je zip verneukt, zoals Chrome (met dank aan glaantje ;-) )

Yoeri_15 28-12-11 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 (Bericht 751597)
Misschien dat dit je kan helpen,

Download het ZIP-bestand met een browser die niet je zip verneukt, zoals Chrome (met dank aan glaantje ;-) )

Via me ouders pc gedaan werkte ook.
Bedankt voor al je informatie

wiedan1900 29-12-11 13:34

Alles draaait momenteel zoals het hoort te draaien, alleen krijg ik bij Icefilms TV Shows met geen mogelijkheid de posters in beeld. Bij de Movies zie ik bij alle films de posters alleen bij TV Shows zie ik alleen een blauw vierkantje?
Heeft iemand een oplossing hiervoor?

dingemansje 30-12-11 14:50

Ik heb een vraagje over de wachttijden voor IceFilms.

Met kerst twee apple tv's in huis gehaald en allebei voorzien van XBMC. Nu hoeft het ene apparaat maar 9 seconden te wachten voordat een film/serie begint, en het andere apparaat 60 seconden. Hoe kan dit?

Ik heb op één van de twee XBMC geïnstalleerd met NitoTV en bij de andere via OpenSSH/terminal, zou het hieraan kunnen liggen?

Peter141080 30-12-11 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dingemansje (Bericht 752852)
Ik heb een vraagje over de wachttijden voor IceFilms.

Met kerst twee apple tv's in huis gehaald en allebei voorzien van XBMC. Nu hoeft het ene apparaat maar 9 seconden te wachten voordat een film/serie begint, en het andere apparaat 60 seconden. Hoe kan dit?

Ik heb op één van de twee XBMC geïnstalleerd met NitoTV en bij de andere via OpenSSH/terminal, zou het hieraan kunnen liggen?

Ik denk dat het kastje met 60 seconden nog een updat moet hebben van icefilms. .19 was 60 seconden, laatste versie icefilms is .20 en deze heeft 10 seconden laadtijd.

dingemansje 30-12-11 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter141080 (Bericht 752956)
Ik denk dat het kastje met 60 seconden nog een updat moet hebben van icefilms. .19 was 60 seconden, laatste versie icefilms is .20 en deze heeft 10 seconden laadtijd.

Bedankt voor je snelle reactie. Weet jij waar ik die laatste kan krijgen. Want als ik naar de site ga krijg ik die anarchintosch-projects1.0.1 en voor zover ik weet heb ik die gebruikt maar ik kan de icefilms plugin ook niet updaten op de ATV.

edit:
Al gevonden! Nogmaals bedankt!

Peter141080 30-12-11 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dingemansje (Bericht 752961)
Bedankt voor je snelle reactie. Weet jij waar ik die laatste kan krijgen. Want als ik naar de site ga krijg ik die anarchintosch-projects1.0.1 en voor zover ik weet heb ik die gebruikt maar ik kan de icefilms plugin ook niet updaten op de ATV.

Welke versie draai je dan op de atv, kun je zien als je icefilms wilt opstarten. Staat dan links. Als dit nog niet .20 is, kun je naar system gaan (addons) en daar icefilms opzoeken en kijken of hij een update kan doen.

ABDARAHMAN 31-12-11 02:35

geen icefilm op xbmc met iso 4.4.4
 
geen icefilm op xbmc versie 11.1-1b1
met iso 4.4.4 ik heb net apple TV 2 jailbreak het ging prima oké:confused:
xbmc staat er op met nitoTV nu ik icefilm wel installeren staat het er niet tussen
bij video add-ons add-ons installeren weet iemand hoe je die kan installeren :confused:

Lucien1966 31-12-11 04:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ABDARAHMAN (Bericht 753131)
geen icefilm op xbmc versie 11.1-1b1
met iso 4.4.4 ik heb net apple TV 2 jailbreak het ging prima oké:confused:
xbmc staat er op met nitoTV nu ik icefilm wel installeren staat het er niet tussen
bij video add-ons add-ons installeren weet iemand hoe je die kan installeren :confused:

kijk hier eens [AppleTV 2] Jailbreak FAQ (UPDATED: AppleTV 4.4.4 build 9A406a) - XBMC Community Forum


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:12.