iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   Icefilms - Verzameltopic voor problemen (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/108084-icefilms-verzameltopic-voor-problemen.html)

ABDARAHMAN 31-12-11 13:31

Ik heb alles Gé jailbreak maar er staat geen icefilms op xbmc wat nu

glaantje 31-12-11 13:34

Dit topic doorlezen. Het staat er in uitgelegd.

wvy 31-12-11 15:43

Of misschien een kleine moeite doen en de zoekfunctie gebruiken ... is echt niet moeilijk .. en als je dat niet kan dan zou ik ook niet gaan jailbreaken :P:eek:

ukkie86 01-01-12 23:41

Vanaf afgelopen vrijdag trotse bezitter van een Apple Tv inclusief een jailbreak.

Ik draai Icefilms op de Apple Tv en in het begin ging dit zonder problemen. Totdat ik teveel films had gestreamt en megaupload vond dat ik een premium account moest nemen voor onbeperkt gebruik. Dit heb ik dan ook gedaan en vanaf die tijd geen problemen. Gisteren bij familie en vrienden mijn ATV geshowt en verschillende series en films laten zien en weer afgebroken.

Vandaag liep ik echter tegen problemen op. Nadat ik een aantal afleveringen van een serie had gekeken en een nieuw aflevering wilde starten gaf hij niet meer thuis. Bij het starten van een serie en na het laden en de bekende 'bezig' rechtsonder in het scherm doet hij helemaal niks. Herhalen van het starten helpt niet. Nu ga ik echter weer terug naar mijn laatst afgespeelde aflevering en deze begint wel weer van vooraf aan. Ik heb hierna nog een aantal andere series en afleveringen geprobeerd maar weer kreeg ik nul op het rekest.

Nu aan jullie de vraag: Hoe kan dit?
Kan het zijn dat de cache vol is, of dat megaupload problemen geeft? Ik ben niet heel erg technisch aangelegd en heb de jailbreak dan ook door iemand anders uit laten voeren.

Ik hoop dat jullie er een antwoord op hebben!

glaantje 02-01-12 09:27

De cache moet als het goed is leeg worden gemaakt iedere keer, maar andere dingen kunnen wel vollopen. In de xbmc.log kun je zien wat voor error je krijgt.
/private/var/mobile/Library/Preferences/xbmc.log

Het handigst is om dan debugging eerst aan te zetten via Settings -> System -> Debugging.
Daarna XBMC restarten en proberen je ding te doen. Als je daarna je probleem krijgt pak je de log van de ATV en kijk je hem eens goed door. Op het XBMC forum kunnen ze je daarna wel helpen als je er niet uit komt.

DNAxtreme 04-01-12 11:24

Hallo,

Sinds gister bezig met mn apple tv 2. jailbroken 4.4.4 xbmc en nitotv er op.

icefilms plugin geinstalleerd. werkt ook. ben een beetje aan het testen met meerdere dingen openen. als ik iets aan klik zie ik 0 seconde wachttijd en zie rechts onderin gelijk working. en dat gaat dan goed. maar bij het derde filmpje wat ik wil openen zie ik working en verdwijnd gelijk en dan gebeurt er niks. Moet ik dan een megaupload premium account nemen? of is hier ook een bypass voor.. ben best bereid 20 euro voor een half jaar te betalen voor megaupload.

Gr robin

glaantje 04-01-12 14:38

Dat is niet zeker, het zou ook een bug kunnen zijn. De logs doorspitten zoals ik eerder heb aangegeven is je beste optie. Het zou kunnen dat Megaupload een maximum gratis verbruik per dag heeft ofzo, dat daardoor de film/serie het niet meer doet.

Ik gebruik het te weinig om dat te ondervinden.

Lucien1966 04-01-12 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DNAxtreme (Bericht 755214)
Hallo,

Sinds gister bezig met mn apple tv 2. jailbroken 4.4.4 xbmc en nitotv er op.

icefilms plugin geinstalleerd. werkt ook. ben een beetje aan het testen met meerdere dingen openen. als ik iets aan klik zie ik 0 seconde wachttijd en zie rechts onderin gelijk working. en dat gaat dan goed. maar bij het derde filmpje wat ik wil openen zie ik working en verdwijnd gelijk en dan gebeurt er niks. Moet ik dan een megaupload premium account nemen? of is hier ook een bypass voor.. ben best bereid 20 euro voor een half jaar te betalen voor megaupload.

Gr robin

Hoi Robin,

Ik gebruik icefilms heel regelmatig, heb geen megaupload account, en het werkt iedere keer goed...

Peter141080 04-01-12 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 (Bericht 755452)
Hoi Robin,

Ik gebruik icefilms heel regelmatig, heb geen megaupload account, en het werkt iedere keer goed...

Zit je ook op 4.4.4, heb het idee dat dit sinds 4.4.4 is.

ABDARAHMAN 04-01-12 19:03

Hoe zit het dan met je internet verbruik ik heb 100 mb en ik heb al 50mb verbruikt in nog geen 2 weken tijd

Lucien1966 04-01-12 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter141080 (Bericht 755461)
Zit je ook op 4.4.4, heb het idee dat dit sinds 4.4.4 is.

Nee ik zit nog niet op 4.4.4 :d

davek 04-01-12 23:21

Voor iedereen, Megaupload heeft een paar problemen.. Daardoor dat het streamen niet altijd even goed werkt..


Link naar Icefilms.info
Code:

Megaupload Links
Megaupload has been giving us a lot of issues lately. We will continue to fix the problems as Megaupload creates them. Just know that at any given moment, Megaupload links may not work.


offcors 05-01-12 11:32

Icefilms installeren
 
Hallo,

Ik heb mijn Apple tv2 gejailbreaked (dat is allemaal goed gegaan) Heb echter één probleem…Ik krijg Icefilms niet geïnstalleerd.

Nou weet ik dat je een zip bestand in de map /private/var/mobile/Media moet plaatsen.

Mijn vraag: Hoe krijg ik het zip bestand in bovenstaande map?

Hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt!

SoloX 05-01-12 11:45

putty , filezilla , cyberduck , terminal

lees deze topic ff door

http://forum.iculture.nl/f134/apple-...problemen.html

johnnybt 05-01-12 11:55

ff aanvulling op SoloX: winsc

Econz 05-01-12 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johnnybt (Bericht 755713)
ff aanvulling op SoloX: winsc


Het is toch winSCP?

Hier een kleine handleiding hoe je winSCP gebruikt,al is deze handleiding om winterboard op je iDevice te zetten,maar dat werkt hetzelfde voor je icefilms,alleen moet je dan in de map zijn wat jijzelf hebt aangegeven.

Vergeet vooral niet openSSH te installeren op je iDevice.

WinterBoard thema in je iPhone zetten met WinSCP (Windows) - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS

offcors 05-01-12 12:34

Bedankt voor alle reacties.

Ps.Ik ben nog niet zo lang in het bezit van een MacBook vandaar...

glaantje 05-01-12 15:28

Even als toevoeging op Econz. Je hoeft openSSH niet te installeren op je iPhone/iPad. Bijvoorbeeld een aantal officiële apps als VLC voor je iPhone heeft de mogelijkheid om via iTunes files op je iPhone te parkeren. Die file kun je dan in XBMC opzoeken in /private/var/mobile/Applications/???/Documents

Je moet even wat mappen doorspitten, maar dat is voor de meeste mensen de makkelijkste oplossing. Op de ATV gaat dit natuurlijk niet, omdat je daar geen Apps kan installeren en ssh staat automatisch na het jailbreaken toch al aan :)

iScorpio 05-01-12 15:28

Topics samengevoegd en zullen we weer on-topic verder gaan ;)

LeoHoogwerf 05-01-12 20:13

Hallo mannen ik heb nu alles geprobeerd en ook de update en er zijn nog steeds meldingen over script fout in icefilms op de mac doet hij het gewoon goed en op apple tv niet.
Div keren opnieuw geïnstalleerd + update aaaagh ik wordt gek
Help Help


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:14.