//

Icefilms start film niet

Icefilms start film niet discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit probleem heb ik ook bij verschillende aansluitingen. Bij mij doet ie het thuis gewoon goed maar bij mijn vrienden niet. De eerste paar speeld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-01-12, 13:32
rjgout rjgout is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 10
Standaard

Dit probleem heb ik ook bij verschillende aansluitingen. Bij mij doet ie het thuis gewoon goed maar bij mijn vrienden niet. De eerste paar speeld ie wel goed af en daarna niet meer. Met een betaalde account is het inderdaad opgelost omdat je dan meerder streams tegelijk mag hebben. Waarom die het niet doet met een onbetaalde account komt waarschijnlijk door de router die je gebruikt, er blijft ergens nog wat instaan dat er een stream actief is. Ik heb gelezen dat als je in je router de dns aanpast naar die van google 8.8.8.8 en 8.8.4.4 dat het probleem dan is opgelost. Geprobeert heb ik nog niet, nog geen kans voor gehad.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-01-12, 15:08
borrie1973 borrie1973 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 6
Standaard

start de film dan helemaal niet op of net als bij mij blijft hij in het begin van de film staan op pauze met 0% bufferen??
  #23  
Oud 22-01-12, 15:27
LOLA LOLA is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: arnhem
Berichten: 11
Standaard

Momenteel ligt megaupload server eruit dus nu geen film meer te kijken......pffff balen
  #24  
Oud 22-01-12, 15:43
borrie1973 borrie1973 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 6
Standaard

moet zeggen dat de films die ik nu kan opstarten met 2share wel in 1 keer opstart en tot nu toe elke keer 5.1 geluid!
  #25  
Oud 22-01-12, 16:28
SoloX SoloX is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: R'Dam
Berichten: 195
Standaard

ja wat start dat doet het goed moet ik ook toegeven maar heel veel zegt tie van ga zelf maar streamen LOL
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icefilms - Verzameltopic voor problemen baardagamenl Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 413 20-11-12 00:27
ondertiteling icefilms mikeh Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 09-01-12 19:36
hoe zet je icefilms op XBMC de vos Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 07-11-11 19:59
Video: 3gs film niet naar film bieb?? tapijtkever Muziek, foto & video 0 26-10-09 16:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:10.