//

Apple TV naar Apple TV?

Apple TV naar Apple TV? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik ben aan het rondkijken voor een apparaat die geschikt is om een scherm(en) in een winkelruimte te besturen. Ik wil er namelijk filmpjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-12, 21:24
iFajar iFajar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 72
Standaard Apple TV naar Apple TV?

Hallo!

Ik ben aan het rondkijken voor een apparaat die geschikt is om een scherm(en) in een winkelruimte te besturen. Ik wil er namelijk filmpjes erop laten zien, etc.

Ik had eerst een Mac Mini in gedachte, maar dat wordt een beetje duur als je meerdere schermen verspreid wilt hebben in de winkelruimte aangezien je meerdere mini's moet hebben.

Nu ben ik dit bijzondere apparaatje tegen gekomen. Het is heel klein en lekker goedkoop. Airplay zit erop en dit is wat ik zeer interessant vind. Je kan dus foto's/filmpjes naar het apparaatje sturen zonder dat je extra kabels nodig hebt.

Nu weet ik dat je niet tegelijkertijd naar twee apple tv's kan streamen, maar ergens heb ik gelezen (was wel vaag) dat als je de stream vanuit je apple tv start, je de stream ook naar een andere apple tv kan sturen.

Dus als je verschillende apple tv's met schermen eraan hebt, dat je vanaf 1 apple tv 1 stream naar de andere apple tv's kan streamen en dus hetzelfde beeld op de andere schermen hebt. Nu is geluid niet zo belangrijk, zolang er maar beeld uit komt.

Iemand die hier weet of dit mogelijk is?

Alvast bedankt!

iFajar
__________________
iPhone 4 16 GB!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-12, 12:11
WPT's schermafbeelding
WPT WPT is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 161
Standaard

Als je werkt met een externe opslag (jailbreak) dan kun je op elke ATV dezelfde foto's en of filmpjes afspelen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.