//

Apple ID en films overzetten

Apple ID en films overzetten discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds zaterdag een Apple TV2 in huis staan. Nu heb ik deze met Seasonpass gejailbreakt en heb er XMBC opgezet met Icefilms. Icefilms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-01-12, 19:58
Manglo Manglo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 6
Standaard Apple ID en films overzetten

Ik heb sinds zaterdag een Apple TV2 in huis staan. Nu heb ik deze met Seasonpass gejailbreakt en heb er XMBC opgezet met Icefilms.
Icefilms draait alles behalve lekker doordat hij heel vaak de films/series gewoon niet opent (ligt dat aan het feit dat MU offline is?)

Daarnaast kan ik in het hoofdmenu van de aTV2 de thuisdeling niet meer aanzetten na de jailbreak. Hij geeft telkens aan dat mijn gegevens niet kloppen ook al voer ik ze correct in...kan je thuisdeling niet meer aanzetten als hij gejailbreakt is?

Dan heb ik nog één vraag, ik heb op mijn pc en macbook pro wat films staan die ik eigenlijk wil bekijken op mijn tv via de aTV2. Hoe kan ik dat het beste doen want ik kom er echt niet aan uit.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-12, 20:41
SoloX SoloX is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: R'Dam
Berichten: 195
Standaard

1. sind donderdag 19de is ice megaupload uit de lcht gehaald dus die werkt niet meer

2. sinds vrijdag is icefilms naar 2shared overgestapt welke veel langzamere servers hebben dus dat dingen niet starten of slecht draaien kan kloppen.

3.thuisindeling moet gewoon werken na jailbreak en ik gok dat er iets mis gegaan is met je jailbreak -> voor zekerheid een nieuwe setup met jailbreak doen.

4. je films streamen van je computers , laptop of nas ??? dan een thuis netwerk aanmaken en mappen waar films instaan op delen zetten
daarna op je appletv unit of in xmbc of via plexserver of via media player van Flash atv 1.2 je gedeelde mappen setuppen en streamen maar

makkelijkste manier is via de media player van Flash atv 1.2
  #3  
Oud 24-01-12, 20:58
Manglo Manglo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 6
Standaard

Voor die thuisdeling moet ik dan via het hoofdmenu de appleTV naar fabrieksinstellingen terugzetten? Want als ik nu die Seasonpass weer wil starten dan pakt hij hem niet (op het moment dat ik die 2 knoppen moet drukken gaat hij niet meer verder, waarschijnlijk doordat hij al gejailbreakt is)
  #4  
Oud 24-01-12, 21:46
SoloX SoloX is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: R'Dam
Berichten: 195
Standaard

mooiste is hem aan computer hangen en via i tunes een restore doen , daarna opnieuw jailbreaken met seasonpass voor een cfw
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Films overzetten Vullings iPad algemeen 1 13-10-11 12:17
Films overzetten aapje777 iPhone algemeen 0 28-07-11 20:52
Films overzetten op iPhone T-Bob iPhone algemeen 7 01-07-11 23:08
films overzetten. deschilder Jailbreak 1 04-01-11 22:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:17.