//

I pad en iphone ziet apple tv niet pas na reset ipad of iphone werkt het eenmalig .

I pad en iphone ziet apple tv niet pas na reset ipad of iphone werkt het eenmalig . discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik apple tv opstart ziet mijn ipad en iphone apple tv niet ,pas als ik of de ipad of iphone opnieuw opstart dan kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-01-12, 19:56
Willem1954 Willem1954 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 12
Standaard I pad en iphone ziet apple tv niet pas na reset ipad of iphone werkt het eenmalig .

Als ik apple tv opstart ziet mijn ipad en iphone apple tv niet ,pas als ik of de ipad of iphone opnieuw opstart dan kan ik weer streamen.
Ik heb op apple tv opnieuw de software geinstallerd maar dit werk ook niet.
Op de iphone heb ik ook geprobeerd muziekspeler uit te zetten maar dan werk het ook niet.
Welke instelling zou moeten werken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-12, 22:08
harry1960 harry1960 is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 16
Standaard

Kijk even of ze allemaal via het zelfde netwerk verbinding maken.
Ik had dit namelijk ook en kwam erachter dat mijn laptop met een andere (onbeveiligde)router verbinding bleek te hebben, die op dat moment een sterker signaal afgaf.
  #3  
Oud 04-02-12, 00:22
psvu2 psvu2 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 95
Standaard

Dit had ik ook, ik heb de router reset gedaan, vergeet Wi-Fi opnieuw aangemeld nu doet wel de appp remote het en rowmote ook, alleen als ik airplay wil doen kapt hij ermee krijg wel het icoontje.
Iphone 4 geen jail en iphone 4s met, ipad 1 zonder jailbreak, zie mijn topic hieronder
__________________
Www.twitter.com/psvu2
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPhone geen beeld, wel geluid, reset werkt niet Jano1009 iPhone algemeen 3 01-08-11 14:52
Na update 4.3.4 werkt I-pad 2 niet meer EduardS iPad algemeen 8 23-07-11 14:28
Iphone doet niks meer reset werkt niet Nickspie iPhone algemeen 14 23-02-10 14:02
Hard reset daarna deed de iPhone het niet meer psvpas iPhone algemeen 0 20-02-10 20:21
Ten einde raad: iTunes ziet iPhone niet - Recovery Mode werkt niet... Marked Unlock [archief] 22 12-05-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:08.