//

is er verschil tussen Apple TV uit Amerika en Nederland

is er verschil tussen Apple TV uit Amerika en Nederland discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgende week ga ik naar Amerika en was van plan een Apple Tv te kopen. Ik vroeg mij echter af of er verschil is tussen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-03-12, 19:04
maarten-bothe maarten-bothe is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard is er verschil tussen Apple TV uit Amerika en Nederland

Volgende week ga ik naar Amerika en was van plan een Apple Tv te kopen. Ik vroeg mij echter af of er verschil is tussen een Amerikaanse en een Nederlandse Apple TV.

Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten als ik een Apple TV uit Amerika koop?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-12, 19:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Afgezien van het stroomsnoer + stekker zijn er geen verschillen.
  #3  
Oud 24-03-12, 19:57
maarten-bothe maarten-bothe is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

dank je dan moet ik even een ander stekkertje kopen, maar zolang dat minder dan 35 euro is blijft het een goedkopere aan koop.
  #4  
Oud 24-03-12, 19:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Een stroomsnoer van een elektrisch scheerapparaat is meer dan voldoende, kost zo iets van 2,79 €
  #5  
Oud 06-04-12, 17:27
berkani berkani is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik was gisteren bij Dynabite in Venlo en was op zoek naar een Apple tv 2. Deze hadden ze maar deze kost wel 119 euro!!
Normaal kost deze €89,-.

Toen ik vroeg waarom deze duurder is dan de Apple tv 3 vertelde hij mij dat het een Amerikaans model was die ze speciaal geimporteerd hebben en dat deze een andere chip heeft. Verder zei hij dat de prijs ook komt doordat deze Apple TV2 wel te jailbreaken is en de 3 niet,dus je betaald hier ook voor!

Ik vond dit een absurd redenen en heb dit ook kenbaar gemaakt.

Kan dit wel dat een zaak als Dynabite deze versie verkoopt tegen een hogere prijs dan de nieuwste versie?
  #6  
Oud 06-04-12, 18:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berkani Bekijk bericht
Toen ik vroeg waarom deze duurder is dan de Apple tv 3 vertelde hij mij dat het een Amerikaans model was die ze speciaal geimporteerd hebben en dat deze een andere chip heeft. Verder zei hij dat de prijs ook komt doordat deze Apple TV2 wel te jailbreaken is en de 3 niet,dus je betaald hier ook voor!
Dit is dan een heel goede reden om nooit meer naar Dynabyte te gaan, laat staan om er iets te kopen.

Verkopers die zulke onzin uitkramen zijn jouw geld niet waard. Ga naar een serieuze winkel met serieuze verkopers.
  #7  
Oud 07-04-12, 15:05
biggest biggest is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 20
Standaard

Ik heb ook een ATV3 uit Amerika en werkt precies hetzelfde hoor. Stekker gehaald bij de Gamma en hij doet het gewoon, geen verschil.... Ja de prijs, ik heb omgerekend 81 euro betaald
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad2 uit Amerika opladen in Nederland Essie72 iPad accessoires en onderdelen 8 28-07-12 17:01
Verschil tussen 3G en 3G(S) RioolDokter iPhone algemeen 1 11-10-11 09:44
Iphone4 uit Amerika in Nederland gebruiken? thomassi9 Koopinformatie USA 20 25-06-10 12:45
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50
verschil tussen een echte en eentje uit japan ofzo ? maxie Koopinformatie Nederland 7 17-04-08 22:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:38.