//

Beeld XBMC loopt niet sync

Beeld XBMC loopt niet sync discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds het begin al last van de beeld die niet sync loopt met het geluid. Het gaat om zowel films die ik bekijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-04-12, 12:51
lazbahadir lazbahadir is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard Beeld XBMC loopt niet sync

Ik heb sinds het begin al last van de beeld die niet sync loopt met het geluid. Het gaat om zowel films die ik bekijk via Icefilms als films die ik bekijk via mijn NAS. Dit komt alleen tijdens het afspelen voor in XBMC. Als ik gewoon via IOS iets afspeel via Youtube of Airplay heb ik hier geen last van.

Wat er dan gebeurd is dat als ik een film start, de beeld de eerste 5 seconden versneld afspeelt en daarna met normale snelheid, terwijl de geluid gewoon vanaf het begin goed loopt. Dat vooruit spoelen van het beeld verpest het dus.

Enige wat helpt is de Apple TV resetten, maar dit moet ik soms 10x doen voordat alles weer goed werkt.

Iemand enig idee aan wat het kan liggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 HDMI adapter, TV --- XBMC beeld ratio niet OK oozpinar iPad algemeen 0 08-03-12 12:12
Video: Mijn beeld bij een video loopt vast, maar hoor wel geluid. Kwiq Muziek, foto & video 3 24-11-09 22:41
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email Albertine iPhone algemeen 5 08-02-09 22:44
Sync loopt vast [OSX] desmodus iTunes 9 16-05-08 20:15
iTunes 7.3.1 en iPhone 1.02, sync loopt vast mephone iTunes 1 16-11-07 21:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.