//

Xbmc, plex of atv flash?

Xbmc, plex of atv flash? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nieuw op t gebied van Apple tv en heb heel wat opties gezien voor het streamen van video bestanden over m'n netwerk maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-04-12, 21:05
PrimeNL PrimeNL is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Question Xbmc, plex of atv flash?

Ik ben nieuw op t gebied van Apple tv en heb heel wat opties gezien voor het streamen van video bestanden over m'n netwerk maar wat is nu eigenlijk t beste. Atv flash ziet er gelikt uit omdat het een native look heeft, plex is meer n server en je hebt geen jailbreak nodig maar speelt geen dd5.1 af en xbmc ziet er ook gelikt uit en werkt ook op m'n Mac
Maar wat is nu het makkelijkste in jullie ogen?

Laatst gewijzigd door PrimeNL; 28-04-12 om 23:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-12, 16:42
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Probleem van ATV is dat het geen andere formaten ondersteund dan die van Apple. Plex of XBMC, tis maar net wat je smaak is. Ik heb zelf XBMC op een HTPC en heb me ATV de deur uit gedaan omdat ik XBMC er toch niet helemaal lekker op vind.
Andrs probeer je toch eens het een en ander uit.

Je kan trouwens de look en feel van Apple TV als skin downloaden in XBMC. Dan ziet heel XBMC eruit als ATV alleen met de extra mogelijkheden die XBMC je biedt. Quartz 3 heet die skin. Quartz 3 is trouwens alleen voor XBMC 11.0 (Eden) die ook native Airplay ondersteund.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem XBMC install op ATV 2 (JB) Armando Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 13-04-12 21:40
cyan ondertitels met xbmc+media player (atv flash) japie3404 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 23-02-12 13:23
Uitzending gemist in XBMC / aTV Flash Black. wjdrlg Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 10 10-01-12 16:14
atv2, plex, updaten, xbmc, iso...??? choke Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 24-07-11 22:57
XBMC verwijderen en veranderen in PLEX Geert1976 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 29-06-11 10:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:11.