//

atv2 vs atv3; airplay full HD op hd ready

atv2 vs atv3; airplay full HD op hd ready discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik twijfel over het ruilen van ATV2 (die heb ik nu) naar een ATV3. Een reden zou kunnen zijn dat het Airplay van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-12, 00:12
Graf Zum Kotzen Graf Zum Kotzen is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 146
Standaard atv2 vs atv3; airplay full HD op hd ready

Hoi,

Ik twijfel over het ruilen van ATV2 (die heb ik nu) naar een ATV3. Een reden zou kunnen zijn dat het Airplay van de iPhone4s of iPad3 filmpjes in full HD erg stoterig gaat. Gaat dat beter met de ATV3? By the way, ik heb helaas nog een HD ready tv (geen full HD).

Dank, Wim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-12, 15:09
Pgs3000 Pgs3000 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Zeeland
Berichten: 26
Standaard

hallo!

Dat schokkerige heb ik ook op mijn ATV3, met de filmpjes die ik zelf opgenomen heb. Als ik die stream begint t na 15 sec. ongeveer te schokken. Wat je hier tegen kan doen is het filmpje even op pauze zetten tot deze wat verder gebufferd is.

Als je een HD-ready tv hebt zou ik het niet doen.. Alleen bij een Full HD tv (1080P) heeft het nut.

mijn advies, hou het lekker bij je ATV2
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Airplay werkt niet met all Apps met ATV3 jwmeinesz Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 24-03-12 09:29
Airplay beeld werkt niet atv2 pikkesteinnl Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 17-01-12 15:47
Dé oplossing voor ATV2+iPad2 Airplay Mirroring probleem! ghop Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 12-01-12 12:26
atv2 airplay probleem peidy Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 11-01-12 16:01
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:45.