//

Netwerk HDD als media bibliotheek

Netwerk HDD als media bibliotheek discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb een Apple TV 2 in mijn bezit. En heb een vraag. Ik heb een Netwerk harde schijf aangesloten op mijn wireless modem/router. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-12, 11:38
Slaper Slaper is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard Netwerk HDD als media bibliotheek

Goedendag,

Ik heb een Apple TV 2 in mijn bezit. En heb een vraag.
Ik heb een Netwerk harde schijf aangesloten op mijn wireless modem/router. Hierop heb ik al mijn muziek en wil dit graag draadloos kunnen streamen naar mijn apple tv... Probleem waar ik tegen aanloop is dat er altijd een pc of laptop aan moet staan om dit via itunes te kunnen doen. Bestaat er ook een manier om de mp3's te benaderen via apple tv zonder dat er itunes aan staat?
Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft!
Bij voorbaat is de dank al zeer groot!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-12, 11:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slaper Bekijk bericht
Bestaat er ook een manier om de mp3's te benaderen via apple tv zonder dat er itunes aan staat?
Ja, met een jailbreak kan dat met bv. aTV Flash (Black). Gebruik de zoekfunctie van het forum om te ontdekken hoe dat in zijn werk gaat.
  #3  
Oud 15-07-12, 12:27
Slaper Slaper is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

Ok super! Zou er eens mee aan het stoeien gaan!
Thanx voor de snelle reaktie!
  #4  
Oud 18-07-12, 21:08
Marcel1973 Marcel1973 is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 11
Standaard

Als het je alleen om de muziek te doen is, kun je ook een abo op iTunes Match overwegen. Heb ik ook gedaan en loopt als een zonnetje. Hoeft geen pc aan te hebben en je biblio wordt automatisch telkens gematcht.
Bijkomend voordeel is dat je ook op je iPhone & iPad via iTunes Match je hele muziekbibliotheek bij je hebt (handig op vakantie bijv.)
  #5  
Oud 19-07-12, 11:31
willem1509 willem1509 is offline
• iOS 7.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 25
Standaard

Je kunt het ook met xbmc doen. Dan kun je je NAS toevoegen en hoef je je pc niet elke keer aan te hebben staan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geef je Simplify Media bibliotheek naam + wachtwoord Abu iPhone Apps 89 04-04-09 16:26
Windows: Muziek bibliotheek op lokaal netwerk niet te copieren ? cort iTunes 0 25-10-08 11:00
[1.1.1] Iphone als externe hdd laten werken Guest-20201108204737 iPhone algemeen 6 22-01-08 12:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.