//

Geen geluid bij streamen naar AVT2

Geen geluid bij streamen naar AVT2 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een zwaar storend geluid (alsof er hij ergens sluiting maakt), tijdens het streamen van mijn NAS naar m'n ATV2. Het geluid is WEL ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-12, 14:54
Scoobyone Scoobyone is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 4
Standaard Geen geluid bij streamen naar AVT2

ik heb een zwaar storend geluid (alsof er hij ergens sluiting maakt), tijdens het streamen van mijn NAS naar m'n ATV2.
Het geluid is WEL goed bij gebruik v.d orginele applicaties vd ATV2.
Streamen van mijn NAS naar de pc geeft ook een goed geluid.
Ik heb de gisteren de meest recente jailbreak geïnstalleerd.
Wie kan mij uit de brand helpen? Thnxx.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-12, 13:02
Scoobyone Scoobyone is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik heb het antwoord gevonden via de site van FireCore " Audio
Dolby Digital (AC3) Audio: Enable AC3 sound from files that contain an AC3 audio track (requires an AC3 compatible receiver).
DTS Audio: Enable DTS sound from files that contain a DTS audio track (requires a DTS compatible receiver)".
Ik had alles aangezet, wat blijkbaar het conflict gaf met mijn TV. Alles uitgezet en de bitrate op automatisch. Geluid is geweldig. Ik ga nu nog uitzoeken wat mijn Sony Bravia aankan, zodat ik de optimale geluidsinstelling heb.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Geen geluid bij filmpje maken, wel bij dictafoon arjanvr Muziek, foto & video 1 15-06-12 18:37
Geen geluid bij apps, wel bij muziek en viedeo's WennBee iPad algemeen 5 28-03-12 18:37
Haperend geluid bij streamen vanaf ipad2 bigbud68 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 26-12-11 12:17
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games tsipori iPad Games 5 25-07-11 22:58
Muziek: Haperend geluid bij iPhone4 streamen martienoerlemans Muziek, foto & video 1 12-12-10 14:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:38.