//

Apple TV en Airport express tegelijk gebruiken

Apple TV en Airport express tegelijk gebruiken discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allen, Ik heb sinds kort een airport express ivm 'draadloos' printen evenals draadloos muziek luisteren. Werkt goed! Ik zit echter ook te denken om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-09-12, 09:21
frederik7 frederik7 is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 66
Standaard Apple TV en Airport express tegelijk gebruiken

Hoi allen,

Ik heb sinds kort een airport express ivm 'draadloos' printen evenals draadloos muziek luisteren. Werkt goed!
Ik zit echter ook te denken om de apple tv aan te schaffen... Kan ik deze tegelijk goed gebruiken en/of wat voor moeilijkheden ik tegenkomen?
Moet de één nog 'achter' de ander gekoppeld worden of spreekt het aardig voorzich. Ik zag bijv. dat de apple tv een ethernet uitgang heeft maar een draadloosmodule ook...
Iemand een idee ?


Kan ik overigens, naast mijn iphones en ipad, ook mn macbook air (2012) 'mirroren' met apple tv?

bvd,

Frederik

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 september 2012 om 08:30 ----------

Over het mirroren van mijn macbook air: ik lees net van wel, met de nieuwste update van mountain lion!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-12, 11:25
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Alles is plug and play. Je komt geen moeilijkheden tegen.

Je kunt je iTunes muziek naar verschillende apparaten streamen. Dus je kunt muziek spelen op zowel je ATV als de boxen die aangesloten zijn op je AE. Je hebt wel kans dat er een tijdsverschil tussen de twee devices zit, dus ik zou ze niet in dezelfde kamer zetten. Als je de App 'Remote' op je iPad of iPhone zet werkt het allemaal helemaal perfect.

De Apple TV heeft een ethernet INGANG. Je kunt er dus voor kiezen om hem via en kabel op je router aan te sluiten. Hiermee win je snelheid als je bv een film vanaf je PC streamt of een film huurt uit iTunes. Maar als je geen zin hebt in kabels werkt Wi-Fi ook prima.
Reageren

Labels
airport, airport express, apple tv, samen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Airport express of niet ? Beee iPhone algemeen 6 07-07-13 11:28
Muziek: Airport express astramen Muziek, foto & video 7 11-10-11 09:54
airport express of appel tv played Koopinformatie Nederland 9 05-03-11 23:49
Apple airport express toontje iPhone algemeen 4 06-02-11 16:58
Airport express astramen iPhone algemeen 0 02-09-10 18:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:27.