//

Apple tv met Freecomnas?

Apple tv met Freecomnas? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag jullie advies willen. Ik ben van plan om een Apple TV te kopen om hem te gebruiken als mediaplayer voor 2e TV, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-12, 14:17
doceb doceb is offline
• iOS 11.2
• 6.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 22
Standaard Apple tv met Freecomnas?

Ik zou graag jullie advies willen.
Ik ben van plan om een Apple TV te kopen om hem te gebruiken als mediaplayer voor 2e TV, maar ook om via Airplay het eea van Ipad en IPhone op de TV te kunnen bekijken.
Mijn configuratie is als volgt:
Freecom Silverstore NAS met I-Tunes server (wat doet dat eigenlijk), Windows PC, Mac Book Air. Aan TV-1 een Mede8er mediaspeler met interne HDD.
Op de NAS heb ik een back-up van onder andere mijn films in zowel video-formaat, als in apple-formaat (met Handbrake omgezet).

Als ik nu een Apple TV koop, klopt het dan dat ik alleen mijn films kan kijken wanneer ik mijn PC met I-Tunes aan heb staan om zo via thuisdeling bij mijn films op mijn NAS te kunnen, of kan ik ook rechtstreeks naar de NAS met de ATV?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20.