//

Vervormd/ slecht/ storend geluid Apple TV

Vervormd/ slecht/ storend geluid Apple TV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren via de apple tv een film gehuurd. Met het afspelen krijg ik gewoon beeld. Het geluid is echter een drama. Ik hoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-10-12, 13:14
Appelsmetperen Appelsmetperen is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard Vervormd/ slecht/ storend geluid Apple TV

Ik heb gisteren via de apple tv een film gehuurd. Met het afspelen krijg ik gewoon beeld. Het geluid is echter een drama. Ik hoor alleen maar een storings-geluid.

Ik heb dat wel eens eerder gehad met het afspelen van een homevideo via de iCloud. Toen kon ik via de menu-knop (links onder op de remote op de ipád) iets anders aanvinken en dan was het geluid goed. Bij een gehuurde film (MIB3) heb ik echter geen geluidsopties via de menu-knop.
Bij de instellingen heb ik al geprobeerd iets te veranderen bij de audio, maar geen succes.
Ook al geprobeerd om het geluid via mijn receiver te laten lopen (optisch aangesloten), maar dat wilde ook al niet lukken. Maar daarbij zal het probleem wel in de instellingen van mijn receiver liggen.

Hoe dan ook, ik moet toch met een normaal geluid mijn gehuurde film kunnen kijken. Iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slecht geluid gesprekspartner Serge Bosman iPhone algemeen 8 10-05-12 09:38
Navigon op iPhone 4 slecht geluid Lian1966 iPhone Navigatie 23 08-10-10 16:45
Geluid video-opnames van live concerten vervormd tonmartens Muziek, foto & video 3 13-06-10 14:31
Slecht geluid in auto JeeWee iPhone algemeen 5 30-12-09 22:01
vervormd geluid alleen bij telefoonfunctie Hein iPhone algemeen 5 21-06-08 15:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:01.