//

Avi To M4V

Avi To M4V discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen hier mijn kleine bescheiden manual om AVI's om te zetten naar M4V (met Subs, metatags etc...) zodoende je deze kan gebruiken in iTunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-01-13, 22:41
ThaMan ThaMan is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 9
Standaard Avi To M4V

Hey mensen hier mijn kleine bescheiden manual om AVI's om te zetten naar M4V (met Subs, metatags etc...) zodoende je deze kan gebruiken in iTunes en Apple TV 3.
Deze manual is compleet gefixed met Freeware, indien jullie liever "iVI Pro" gebruiken, kan dat ook maar deze kost een 9€ (wat op zich niet veel geld is).

Alhier De Manual (Voor Mac gebruikers)

Kleine toevoeging nog van mijn kant.
Indien jullie MKV bestanden hebben kan je direct naar de "Subler" sectie springen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
downloaden vanaf mail m4v, waar staat bestand? pctraverse iPad algemeen 7 29-12-12 00:21
Windows: Ondertiteling ontbreekt als ik .mkv naar .m4v omzet met HandBrake bartq Desktop-applicaties 1 08-06-12 13:13
Avi darickj iTunes 10 26-01-11 20:29
Video: download m4v file om offline te bekijken lazydave Muziek, foto & video 1 25-08-10 16:41
.m4v afspelen timneutel Archief 1 30-06-08 20:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.