//

Live tv kijken met apple tv 3

Live tv kijken met apple tv 3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja het kan ik heb het ook ingesteld ik kom er via een duitse site aan je hoeft aleen je dns nummer te veranderen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-01-13, 00:10
muratb muratb is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 9
Standaard Live tv kijken met apple tv 3

Ja het kan ik heb het ook ingesteld ik kom er via een duitse site aan je hoeft aleen je dns nummer te veranderen en dan verandert je huidige trailer veranderd als je er op klikt bij je hooftpagina er komt een soort chinese site en je moet dan een gebruikers naam en wachtwoord aanmaken de rest doe je met je pc je locht met je gebruikers naam en wachtwoord in een chinese site in en je kan je live zenders er zo toevoegen het werkt perfeckt ze helpen op die duitse site wel met zenders het zijn bijna alle turkse en veel duitze zenders en ook wat HD zenders mijn vraag is kunnen we onze NL zenders niet zo er inzetten het moet wel internet live zenders zijn ik voeg zo wat dingen toe hoe je het moet instellen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 januari 2013 om 00:14 ----------

BeCeRiKsIzLeR BoArD

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 januari 2013 om 00:23 ----------

Volg de fotos op de site hier boven. Deze dns nummer handmatig veranderen aleen de DNS nummer 210.129.145.150
En druk daar na net als foto 1 op trailer en je ziet andere apps Onderste rij tweede app druk er op en je kan inloggen en wachtwoord invoeren verzin iets makkelijks maar hij kan error aangeven maar probeer dan een naam met cijvers of zo het lukt zeker is belangrijk bij volgende stap ga naar deze site met je pc of laptop

个人设置

En hier op deze site voeg je je tv live zenders toe en hij gaat automatisch naar je appletv 3
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-13, 00:27
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Zo jij hebt dus iets nieuws uitgevonden! Wil je het voor de volgende keer in normaal en duidelijk Nederlands schrijven? Dan kan ik namelijk volgen wat je precies bedoelt.
  #3  
Oud 16-01-13, 00:30
muratb muratb is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 9
Standaard

Eurosport http://esioslive2-i.akamaihd.net/hls...list_1800.m3u8

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 januari 2013 om 00:34 ----------

Als je boven mijn uitleg op die site klikt site met beceriksizler ik heb onder die site eff vertaald hoe je het kan regelen en heb net nog een kink toegevoeg van eurosport de linkjes moeten zo zijn op het eind m3u8 zo moeten ze eindigen dan kun je het op apple tv ook live kijken

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 januari 2013 om 00:41 ----------

Dus als er nl zenders geregeld kunnen worden zal het leuk zijn wel raar maar ze moeten eindigen op m3u8 er zijn vast wel slimme die er uitkomen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eredivisie live zonder abbo online LIVE kijken, het kan weer!!! Macfreak2012 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 18 07-01-13 11:53
Live tv-kijken op de iPhone, met OrbLive iCulture Jailbreak apps en thema's 4 22-09-08 12:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.