//

haperig beeld airplay vanaf macbook pro naar apple tv

haperig beeld airplay vanaf macbook pro naar apple tv discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Probeer deze app eens voor je Mac. Ik geniet er nog elke week van, eveneens de rest van de familie. Je kunt een trail versie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 05-02-13, 20:15
Roewl Roewl is offline
• iOS 8.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Peel en Maas
Berichten: 78
Standaard

Probeer deze app eens voor je Mac. Ik geniet er nog elke week van, eveneens de rest van de familie. Je kunt een trail versie nemen en eenmalig kopen voor 15 euro. Dit programma is echt extreem eenvoudig te gebruiken en de mensen achter de app reageren ook altijd snel op vragen via email. Let me know what you think...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-02-13, 20:39
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roewl Bekijk bericht
Probeer deze app eens voor je Mac. Ik geniet er nog elke week van, eveneens de rest van de familie. Je kunt een trail versie nemen en eenmalig kopen voor 15 euro. Dit programma is echt extreem eenvoudig te gebruiken en de mensen achter de app reageren ook altijd snel op vragen via email. Let me know what you think...

he dit werk perfect. Ik krijg alleen geen ondertiteling. kun je wel instellen als de film loopt maar zie niks. Weet je mischien waar dit aan ligt?

EDIT :

zie het al ligt aan de ATV software dan toch maar eens ugrade eb kijken wat ie dan doet. dan werkt fotostream wel niet meer maar dat vind ik niet zo belangrijk. Kan hem altijd nog downgraden
  #23  
Oud 11-02-13, 18:18
Roewl Roewl is offline
• iOS 8.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Peel en Maas
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fasty Bekijk bericht

zie het al ligt aan de ATV software dan toch maar eens ugrade eb kijken wat ie dan doet. dan werkt fotostream wel niet meer maar dat vind ik niet zo belangrijk. Kan hem altijd nog downgraden
Werkt het nu wel?
  #24  
Oud 12-02-13, 08:55
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roewl Bekijk bericht
Werkt het nu wel?

Jip nu werkt het wel perfect eigenlijk
  #25  
Oud 15-02-13, 11:33
tremmal tremmal is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 38
Standaard

Air Video Server is hiervoor perfect! Kost 2 euro nog wat voor iOS en voor mac gratis. Je kunst een probeerversie downloaden. Kan alle bestanden via live conversie streamen of eerst omzetten, ondertitels werken ook perfect. Kwaliteit van beeld kun je in de app instellen.
  #26  
Oud 15-02-13, 12:21
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

kun je met Air Video Server ook .iso en .vob kijken zonder ze eerst te converteren?
  #27  
Oud 15-02-13, 14:35
tremmal tremmal is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 38
Standaard

Dat kan (nog) niet helaas.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
kun je met Air Video Server ook .iso en .vob kijken zonder ze eerst te converteren?
  #28  
Oud 15-02-13, 15:13
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

ok. Dan blijf ik toch gewoon VLC Player gebruiken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Connectie van MacBook Pro met Apple tv 3 Mariam Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 23-10-12 14:54
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? blackpirates Chat en geruchten 1 17-07-12 09:56
MacBook pro op apple tv Rubske Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 27-02-12 21:34
Telefoonnummers overzetten naar MacBook Pro Minthe iPhone algemeen 1 19-10-09 13:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:07.