//

Geen Wi-Fi op apple TV2

Geen Wi-Fi op apple TV2 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn pobleem is gisteren ontstaan. Tot gisteren werkte alles goed. Omdat mijn ipad geen internet kon vinden als ik buiten de deur was geweest en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-01-13, 11:50
Hal00125 Hal00125 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Wijchen
Berichten: 8
Standaard Geen Wi-Fi op apple TV2

Mijn pobleem is gisteren ontstaan. Tot gisteren werkte alles goed.

Omdat mijn ipad geen internet kon vinden als ik buiten de deur was geweest en weer thuis op mijn eigen netwerk wilden, heb ik door KPN een reset laten doen op mijn experia box. Terug naar fabrieks instellingen gegaan en de naam van de box laten staan maar de netwerksleutel veranderd. Ik heb op mij ipad gewoon alles weer als vanouds en ook mijn laptop. MAAR mijn gejailbreakte #apple TV 2 # , kan nu geen verbinding meer met maken met Wi-Fi. Hij ziet mijn netwerk staan maar ik krijg met geen mogelijkheid connectie op mijn netwerksleutel , ook na een reboot niet, hij pakt mijn netwerksleutel niet op, Ik kan nu alleen met kabel atv-en en xbmc kijken. Wie weet waarom er geen connectie tot stand kan komen . Ik zie wel volgens mij wel ergens staan DHCP(0) en die komt mij niet bekend voor op het display. Ik weet ook niet of ik dat veranderen of er bij kan komen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-13, 11:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hal00125 Bekijk bericht
Wie weet waarom er geen connectie tot stand kan komen.
Kijk eens in die Experiabox na of UDP en/of Multicast DNS eventueel niet geblokkeerd wordt over Wi-Fi verbindingen.
  #3  
Oud 30-01-13, 19:50
Hal00125 Hal00125 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Wijchen
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Kijk eens in die Experiabox na of UDP en/of Multicast DNS eventueel niet geblokkeerd wordt over Wi-Fi verbindingen.
Waar vind ik dat in de router , zelfs KPN snapt het niet
  #4  
Oud 30-01-13, 19:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hal00125 Bekijk bericht
Waar vind ik dat in de router
Ik zou het niet weten want ik gebruik geen Experiabox. Maar misschien kan Goegel helpen

Let me google that for you
  #5  
Oud 30-01-13, 19:58
NLmessinaNL NLmessinaNL is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 56
Standaard

ik heb dit probleem ook wel eens gehad met ziggo , mijn Wi-Fi zag ik wel maar kreeg steeds geen internet. ik deed dan ook vaak reset knop gebruiken, helaas werkte dit ook niet. Na veel telefoontjes en speciale afdelingen gesproken te hebben was de oplossing voor MIJ heel simpel.

Ik moest alles loskoppelen, modem en router 15 min van het stroom afhalen dan word er een HARD reset uitgevoerd, dan wist hij letterlijk alles. de gewone reset word namelijk niet alles gereset, Teminsten dat zei ziggo Dan weer alles 1 voor 1 aansluiten en toen was alles voor MIJ opgelost.

Geen idee of het de oplossing is of dat het puur toeval was maar probeer het eens.
__________________
Iphone 6S Goud 16GB In use, Ipad 2 16GB Wit In use, Ipod nano 16G 6'gen zwart In use , Apple Tv 2'gen In use , Iphone 3GS / 4S 16GB Sold
  #6  
Oud 03-02-13, 12:03
Denko Denko is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 59
Standaard

bij experiabox , kan je inloggen via 192.168.1.254 ( of via andere ip zoeken in ipconfig ) , kijken onder thuisnetwerk of toolbox of , wonder wlan als het een v8 is of v7519..

na reset zou hij het idd moeten doen, ook omdat ipad werkt..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple tv2 geen XBMC op te krijgen Nico Pieter Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 27-10-12 15:49
Geen connectie tussen Apple TV2, Windows PC en Fritzbox Ochiba Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 24-10-12 20:10
Apple TV: Apple no longer signing upgrade for Apple TV2 vdbergen Jailbreak 6 22-06-12 10:30
advies: wel of geen Apple TV2 (ipv 3)? kans op JB op iOS6? rooky Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 10 18-06-12 15:12
apple tv2 peetjan Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 05-02-12 19:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:40.