//

Alleen tv nodig bij allereerste installatie ATV?

Alleen tv nodig bij allereerste installatie ATV? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn tv heeft helaas geen hdmi-aansluiting. Stamt nog uit het vga-tijdperk.... Wil apple tv gebruiken voor streamen van muziek; dat schijnt prima te kunnen zonder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-13, 20:37
Maro2729 Maro2729 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 2
Standaard Alleen tv nodig bij allereerste installatie ATV?

Mijn tv heeft helaas geen hdmi-aansluiting. Stamt nog uit het vga-tijdperk.... Wil apple tv gebruiken voor streamen van muziek; dat schijnt prima te kunnen zonder tussenkomst van een tv. Maar voor de allereerste installatie is er dus toch een tv nodig. Ben echter niet van plan een nieuwe tv aan te schaffen op dit moment en het gedoe met converters lijkt me ook niks. Ik las ooit de suggestie dat je het zou kunnen proberen bij de buren.... Heeft iemand dat ooit geprobeerd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-13, 20:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maro2729 Bekijk bericht
Ik las ooit de suggestie dat je het zou kunnen proberen bij de buren.... Heeft iemand dat ooit geprobeerd?
Bij de buren heb ik het nog nooit geprobeerd Wel op een computer cq. computer beeldscherm met een HDMI-aansluiting.

Als het alleen maar is om deuntjes te streamen kan je dan niet beter een AirPort Express kopen?
  #3  
Oud 02-02-13, 21:14
Maro2729 Maro2729 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 2
Standaard

en lukte dat op die computer met hdmi?
  #4  
Oud 02-02-13, 21:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maro2729 Bekijk bericht
en lukte dat op die computer met hdmi?
Dat lukte inderdaad. Voor de computer die ik daar voor gebruik maakt het niet uit waar de HDMI-input vandaan komt.
  #5  
Oud 03-02-13, 12:09
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

Heb je wel een versterker/stereo aangesloten op je tv? En heeft die wel hdmi aansluitingen? Want als je de Atv aansluit op je stereo, geeft je stereo alle signalen door naar de tv.
  #6  
Oud 04-02-13, 11:13
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Er zit een digitale audio uitgang op de ATV. Die kan direct naar je stereo (als je stereo een Toshlink ingan heeft, anders moet je weer een adapter aanschaffen).

Maar als het alleen om de audio gaat, zou ik op marktplaats zoeken naar een Airport Express 1st Gen. Die heb je al voor een paar tientjes en doet precies wat jij wilt (Airplay van muziek). Dat geld wat je bespaard kun je dan mooi in je potje stoppen voor een nieuwe HD tv.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Atv black ziet mijn pc wel in het netwerk alleen krijg ik geen toegang. Rvber Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 10 05-01-13 10:19
Iphone 3GS blijft bij installatie IOS 6 icm herstel hangen bij aansluiten Itunes martwout iPhone algemeen 0 11-10-12 19:05
atv speelt niets af bij youjizz.com tpkriek Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 8 22-04-12 20:22
Nieuwe installatie 3.0 met alleen sms backup Thyzb iPhone algemeen 0 18-06-09 22:42
3G alleen inschakelen als deze nodig is bverp iPhone algemeen 12 10-11-08 12:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:22.