//

Atv2 nitotv.list installaties mislukken

Atv2 nitotv.list installaties mislukken discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Bij mijn onderhoud menu van het startscherm staan meerdere updates die ik moet uitvoeren, ik merk dat xbmc niet goed werkt. Heb geen icoontjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-03-13, 18:17
ibartS's schermafbeelding
ibartS ibartS is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 50
Standaard Atv2 nitotv.list installaties mislukken

Goedemiddag,

Bij mijn onderhoud menu van het startscherm staan meerdere updates die ik moet uitvoeren, ik merk dat xbmc niet goed werkt.
Heb geen icoontjes staan de helft werkt niet..
Maar de oorzaak is een probleem met het updaten.

Dus als ik bij het onderhoud menu een update uitvoer krijg ik de melding: installatie mislukt
Dan bekijk ik het rapport:

E: Type 'libpcreposix.0.0.0.dylib' is not known on line 1 in source list /etc/apt/sources.list.d/nitotv.list
E: The list of sources could not be read.

Deze melding krijg ik bij alles waar update bij staat.

Iemand bekend met deze error?
Of weet hoe ik de list weer in orde kan maken?
In iedergeval bedankt.

Gr. B
__________________
iPhone 2 3.1.3 jb - iPhone 3GS 5.1.1 jb - iPhone 4 5.0.1 jb - Iphone 5 32gb 6.0 - iPad 1 3G Wi-Fi 5.01 jb - Apple TV 2 5.1.1 jb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-13, 12:28
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard

Hallo,

Ik heb dit een tijd geleden ook gehad. Ik heb uiteindelijk na veel gescheld en gegodver mijn ATV opnieuw geinstalleerd met de juiste firmware en opnieuw gejailbreakt... Aangezien het herstellen van een AppleTV niet zodanig veel werk is vergeleken met een ander iOS apparaat raad ik je dat aan! Ik kreeg namelijk ook nergens verandering in.
Ik gok persoonlijk dat na een tijd van veel verschillende addons uitproberen mijn systeem instabiel is geworden. Nu na herinstallatie heb ik alleen 1channel en sportsdevil erop en loopt hij als een zonnetje.

Succes!

Groeten,
Bart
  #3  
Oud 13-06-14, 19:33
rjmeijer1973 rjmeijer1973 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard

Hoi,

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn atv2 dan herstel zonder de firmware te updaten? Anders kan ik de atv niet meer jailbreaken

Thanks
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Atv flash (black) of NitoTV stschuurhuis Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 13-04-12 22:50
error tijdens cydia installaties joeyg19 Archief 1 24-06-09 15:28
iphone gemaakt om te mislukken truckdiver Archief 6 31-03-08 22:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:10.