//

appletv 2 jb krijg geen connectie SSH via PuTTy/ Tunnelier met windows Vista

appletv 2 jb krijg geen connectie SSH via PuTTy/ Tunnelier met windows Vista discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Krijg met geen mogelijkheid connectie via SSH via PuTTy/ Tunnelie/ Filezilla of whatever.... heb uiteraard IP ingevuld en pass en inlog. Ben er zeker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-04-13, 01:58
coolkok coolkok is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 5
Standaard appletv 2 jb krijg geen connectie SSH via PuTTy/ Tunnelier met windows Vista

Hallo,
Krijg met geen mogelijkheid connectie via SSH via PuTTy/ Tunnelie/ Filezilla of whatever.... heb uiteraard IP ingevuld en pass en inlog. Ben er zeker al 3 avonden mee aant rommelen maar wil niet lukken. Op vorige IOS versie nooit problemen gehad.Wil via SSH XMBC repo's installeren.

Heb ook al de link gevolgd welke op dit forum staat: eenvoudiger XMBC repo's via zip installeren.... dit lukt me op die manier ook niet....

Heb ook al open SSH op apple tv 2 gezet maar dit help me ook niet. krijg in de diverse programma's de volgende fout meldingen.

PuTTY: server unexpectedly closed network connection

Tunnelier:
23:40:38.262 Bitvise SSH Client, a fully featured SSH2 client.
Copyright (C) 2000-2013 by Bitvise Limited.
Portions Copyright (C) 1995-2003 by Wei Dai.
23:40:38.262 Visit Bitvise: SSH software for Windows for latest information about our SSH2 products.
23:40:38.262 Run 'BvSsh -help' to learn the supported command-line parameters.
23:40:38.481 Loading default profile.
23:40:51.008 Starting a new SSH2 session.
23:40:51.009 Connecting to SSH2 server apple-tv.local:22.
23:40:54.275 Connection failed. Error resolving connect-to address: gethostbyname() failed: Windows error 11004: De aangevraagde naam is geldig, maar er zijn geen gegevens van het aangevraagde type gevonden.

Fillezilla:
Connecting to server...
Error, could not connect to server
Trying to reconnect in 5 seconds

Anybody help!!!!!!
bvd
Gr. Ray
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-13, 12:50
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Als je het ip adres pingt, krijg je dan reply?

Anders kun je ook nog ATv Falsh gebruiken.
  #3  
Oud 08-04-13, 13:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coolkok Bekijk bericht
23:40:51.009 Connecting to SSH2 server apple-tv.local:22.
23:40:54.275 Connection failed. Error resolving connect-to address:
apple-tv.local:22 is een AFP (Apple Filing Protocol/Bonjour) adres. Dat kan men met een Windows computer toch niet benaderen en dat zegt de onderliggende foutboodschap ook: Error resolving connect-to address

Je zal op een Windows computer het IP-adres van de Apple TV 2 moeten gebruiken.
  #4  
Oud 10-04-13, 00:11
coolkok coolkok is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
Als je het ip adres pingt, krijg je dan reply?

Anders kun je ook nog ATv Falsh gebruiken.
en..... hoe zou ik moeten pingen met mijn Apple tv??
en...... er zat Atv flash black op..... toch kan ik niet connecten met welke programma ook!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 april 2013 om 23:13 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
apple-tv.local:22 is een AFP (Apple Filing Protocol/Bonjour) adres. Dat kan men met een Windows computer toch niet benaderen en dat zegt de onderliggende foutboodschap ook: Error resolving connect-to address

Je zal op een Windows computer het IP-adres van de Apple TV 2 moeten gebruiken.
ook met het IP-adres kan ik de Apple tv niet benaderen......

Ik zit echter op het Wi-Fi netwerk van mijn buurman omdat ik momenteel niet thuis woon.... misschien is het de firewall settings van zijn router??? en daar kom ik niet en en kan deze ook niet resetten......
  #5  
Oud 10-04-13, 14:02
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Ik bedoelde met je computer het IP nummer van je Apple TV pingen.

ATV Flash moet op je computer staan, de applicatie zoekt naar alle beschikbare Apple TV's op hetzelfde netwerk. Als de Apple TV gevonden is kan de installer op de Apple TV geinstalleerd worden. Met deze installer is het mogelijk om XBMC te installeren.

Zitten de Computer en de Apple TV wel op hetzelfde netwerk en in dezelfde range?
Als je de apple TV niet kunt pingen met je computer dan ben ik bang dat je niet op hetzelfde netwerk zit en is het niet mogelijk de Apple TV te benaderen.
  #6  
Oud 10-04-13, 19:24
realaxe realaxe is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 61
Standaard

Volgens mij heb je last van het ikee virus

Remedie opnieuw jailbreaken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ATV2 ssh putty werkt niet fiestaboyke Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 08-03-13 12:55
Geen connectie tussen Apple TV2, Windows PC en Fritzbox Ochiba Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 24-10-12 21:10
Open SSH: krijg geen verbinding (PuTTY & WinSCP) ND90 Jailbreak apps en thema's 19 14-02-11 18:42
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie davidvanh iPhone algemeen 7 02-08-09 15:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.