//

Apple TV 3 wel wifi geen internet

Apple TV 3 wel wifi geen internet discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn probleem is alvolgt. Ik gebruik mijn apple tv veel om presentaties te geven. Nu is het zo dat ik soms geen internetverbinding kan maken. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-05-13, 21:23
mistersatellite mistersatellite is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard Apple TV 3 wel Wi-Fi geen internet

Mijn probleem is alvolgt.

Ik gebruik mijn apple tv veel om presentaties te geven.
Nu is het zo dat ik soms geen internetverbinding kan maken.
ik kan inloggen op het Wi-Fi netwerk maar dan heb ik geen internet. krijg wel een juist ip-adres.
ik moet eigenlijk eerst een browser openen en daar een username en password ingeven, dit kan volgens mij niet in een apple tv.
op een gewone pc werkt dit wel.

is er iemand die misschien een oplossing heeft hoe ik dit werkend krijg?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-05-13, 21:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Er zijn Wi-Fi problemen met de Apple TV 3 uit bepaalde series. Die toestellen kan je gratis omruilen bij Apple.

Wi-Fi problemen bij aantal Apple TV?s | One More Thing

Eventueel is dat de oorzaak van het probleem. Inloggen in een Wi-Fi netwerk via een login pagina is niet mogelijk met een Apple TV.
  #3  
Oud 21-05-13, 22:14
mistersatellite mistersatellite is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard

Bedankt voor je antwoord, dit is niet het probleem.

als ik elders de apple tv aan het Wi-Fi netwerk koppel met alleen een ssid en een wachtwoord dan werkt de apple tv goed.

als ik op plekken ben waar ik mij eerst moet aanmelden via ssid en wachtwoord en daarna eigenlijk een browser moet openen en daar ook nog eens een user en password moet invullen voor ik internet heb, dat gaat mis omdat ik niet kan vinden waar ik die username en password moet invullen.
is dit wel mogelijk, of moet dit via Apple comfigurator, ik kan het niet vinden vandaar de vraag
  #4  
Oud 21-05-13, 22:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mistersatellite Bekijk bericht
is dit wel mogelijk
Dat is niet mogelijk met een Apple TV 2/3.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel Wi-Fi geen internet op 4S, maar wel op ipad 2, 2 laptops en 1 iPhone 4 nouska1976 Wi-Fi 2 25-11-11 23:32
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. mathieu88 Wi-Fi 0 05-09-11 16:07
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 17-09-10 00:25
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 01:46
Wel Wi-Fi geen internet jpbouw Wi-Fi 8 12-04-08 14:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:00.