//

Apple TV 3e generatie aansluiten in netwerk

Apple TV 3e generatie aansluiten in netwerk discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga binnenkort verhuizen en ben dan van plan een Apple TV 3e generatie te kopen en tevens een nieuwe TV aan te schaffen. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-07-13, 14:06
Daan_82 Daan_82 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard Apple TV 3e generatie aansluiten in netwerk

Ik ga binnenkort verhuizen en ben dan van plan een Apple TV 3e generatie te kopen en tevens een nieuwe TV aan te schaffen. Nu alvast aan het bedenken wat voor kabels ik nodig heb om tot een optimale verbinding te komen. Helaas onvoldoende kennis om dit volledig uit te denken, zoeken op internet maakt het ook niet helemaal duidelijk. Hopelijk hier meer succes! Ik heb reeds een home cinema set in bezit die ik graag weer wil gaan gebruiken.

Ik dacht zelf alle componenten direct te verbinden met de TV via HDMI en dan een optische kabel van TV naar de home cinema set en een optische kabel van de Apple TV naar de home cinema set, alleen kom ik daarvoor een optische aansluiting op de home cinema set te kort. Zijn er hier andere goede mogelijkheden zonder kwaliteitsverlies? Hieronder de specificaties en wensen.

Componenten in het netwerk:
* LED TV (nog aan te schaffen)
* HD Mediabox (nog te bestellen via provider)
* Apple TV 3e generatie (nog aan te schaffen)
* Home Cinema Set JVC NX-F30
- 1x HDMI monitor out
- 1x optical digital in
- 1x optical digital out
- 1x usb memory rec/play
- 1x tulp combinatie video (geel) en audio in (rood en wit)
- 1x tulp combinatie video out Y (groen), Pb (blauw) en Pr (rood)

Specifieke wensen:
- Geluid van de TV over de speakers van de home cinema set afspelen
- Via Apple TV muziek streamen over de speakers van de home cinema set zonder daarbij de TV te hoeven inschakelen

Alvast dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple TV - 3e generatie glaantje Chat en geruchten 27 22-03-12 09:29
Apple TV - 3e generatie misa Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 07-03-12 10:57
Iphone aansluiten op Wi-Fi netwerk lukt niet charly777 Wi-Fi 23 13-02-12 09:02
Atv1 gaat naar hoofdmenu na aansluiten netwerk eoosie344 Apple TV - 1e generatie 3 08-02-12 21:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:31.