//

ATV 2 5.0.2 geen icefilms en 1channel

ATV 2 5.0.2 geen icefilms en 1channel discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een ATV 2 5.0.2 Hierop staan altijd extra icoontjes geïnstalleerd waaronder Remote,Onderhoud,NitoTV en uiteraard XBMC. In het begin werkte XBMC 11.0 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-10-13, 20:27
Ertjuhhhhh Ertjuhhhhh is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 7
Standaard ATV 2 5.0.2 geen icefilms en 1channel

Ik heb sinds kort een ATV 2 5.0.2
Hierop staan altijd extra icoontjes geïnstalleerd waaronder Remote,Onderhoud,NitoTV en uiteraard XBMC.
In het begin werkte XBMC 11.0 prima maar sinds 2 weken niet meer.
Bij icefilms staat defect achter en 1channel start niet meer op.Ik wou eigenlijk weer een compleet nieuwe jailbreak uitvoeren maar elke x als ik hem opnieuw jailbreak via seasonpass blijven alle bovengenoemde icoontjes gewoon geïnstalleerd.Op zich geen probleem maar ze werken geen van allen.Bij xbmc blijf ik hetzelfde probleem houden.Ik heb Icefilms en 1channel al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd via fusion maar zonder resultaat.Uit pure wanhoop heb ik zelf al mijn ATV proberen herstellen via ITunes maar daar krijg ik elke x een foutmelding dat het niet kan en als ik via menu van ATV naar instellingen ga en daar klik op 'software bijwerken' geeft hij aan dat hij up to date is???

Iemand enig idee hoe ik bv. xbmc en alle andere icoontjes kan verwijderen.ik heb ook al via nito installer geprobeerd om xbmc te verwijderen of up te daten maa. nadat hij zich dan opnieuw opstart blijkt gewoon nog steeds alles aanwezig en xbmc 11.0 erop te staan


HELP!!!!!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-13, 12:52
Thakoer Thakoer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 351
Standaard

Je moet toch echt naar xbmc frodo 12.2 anders werken sommige addons niet.
heel vreemd dat je op opnieuw jailbrekat dat er nog xbmc er op staat.
  #3  
Oud 11-10-13, 16:54
wimada wimada is offline
 
• 12.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 62
Standaard

Inderdaad lijkt me beter van Eden naar Frodo 12.2 te gaan !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bestaat er iets wat je kan installeren waar xbmc, icefilms, 1channel, navi-x inzit? khalidinio Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 10-05-13 15:23
Geen Jaartal series 1channel addon wasdroger Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 25-02-13 11:30
geen plaatjes bij icefilms suzuki2002 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 14 31-12-12 12:01
Geen films kijken Icefilms dbibouh Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 17 13-12-12 14:36
1channel geen movies, wel TV shows! kastenbart Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 14-05-12 09:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:55.