//

Tutorial gezocht om xbmc op de appletv2 te installeren

Tutorial gezocht om xbmc op de appletv2 te installeren discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Gisteravond is het mij eindelijk gelukt om mijn appletv2 te jailbreaken. Daarna wou ik dus als eerste xbmc erop zetten, ik heb hier uren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-05-14, 13:47
Hoofdluis Hoofdluis is offline
 
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 14
Standaard Tutorial gezocht om xbmc op de appletv2 te installeren

Hallo

Gisteravond is het mij eindelijk gelukt om mijn appletv2 te jailbreaken.
Daarna wou ik dus als eerste xbmc erop zetten, ik heb hier uren gegoogled en geprobeerd, ik gebruik Putty en verbind met de appletv met het wachtwoord alpine. No problem.
Hierna moet ik een code invoeren om xbmc te installeren maar telkens zegt hij dat het in onbekend commando is. Ik heb van meerdere sites commando's geprobeerd maar geen één werkt. De meeste commando's staan er ook al sinds twee drie jaar op en ik weet niet of ze nog goed zijn. Hier op t forum kan ik geen duidelijke tutorial vinden voor appletv2, zal miss aan mij liggen maar ik heb alles doorzocht.
Mijn vraag: waar vind ik een goede, duidelijke, Nederlandstalige tutorial om xbmc erop te zetten? Eentje die de commando's geeft die ik nu op t moment nodig heb?

Hoop dat jullie me kunnen helpen met het installeren van xbmc... Bij voorbaat dank hiervoor!

Groet Ger
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-05-14, 13:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je niet wil knoeien met "apt-get" en "dpkg -i" enz commando's kan je ook aTV Flash (Black) gebruiken om XBMC te installeren. Één klik in Maintenance en XBMC wordt geïnstalleerd.

aTV Flash (black) | FireCore

Succes gewenst.
  #3  
Oud 22-05-14, 14:29
Hoofdluis Hoofdluis is offline
 
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 14
Standaard

Dat klinkt beter
Helaas ben ik totaal NOOB wat dat aangaat
Moet ik dit programma op de PC instaleren en dan naar de appletv zetten? Wat is maintenance? En kan ik hiermee ook ondertitels toevoegen? Is er een tutorial voor?

Sorry dat ik direct weer wat vragen op je afvuur maar zoals gezegd ben ik NOOB wat dat aangaat..

In ieder geval al hartstikke bedankt voor de hulp tot nog toe! Top!
  #4  
Oud 22-05-14, 14:31
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

En als je daar geen geld wil aan geven, probeer dan deze manier:

iClarified - AppleTV - How to Easily Install nitoTV and XBMC on Your Apple TV 2
  #5  
Oud 22-05-14, 14:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdluis Bekijk bericht
Moet ik dit programma op de PC instaleren en dan naar de appletv zetten? Wat is maintenance?
aTV Flash (Black) wordt eerst op de PC geïnstalleerd. Via Wi-Fi wordt dan Infuse en Maintenance op de Apple TV geïnstalleerd. Met met Maintenance kan je een paar dingen installeren en dus ook XBMC. Met Infuse kan je filmpjes van een PC/NAS/Server afspelen.

Daar is geen handleiding voor nodig want dat wijst zich allemaal vanzelf. Ondertitels enz... moet je in XBMC instellen.
  #6  
Oud 22-05-14, 15:20
Hoofdluis Hoofdluis is offline
 
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 14
Standaard

Jongens hartstikke bedankt voor de info!

Ik heb net meerdere YouTube filmpjes bekeken en ik denk dat ik er wel uitkom.
Ik begrijp dat ik eerst xbmc moet installeren en dan nog wat ad-ons zoals ice- films enzo..

Vanavond ga ik er mee aan de slag, moet lukken ;-)

Hartstikke bedankt voor jullie hulp!

Groet Ger



Edit: ik kan de appletv wel gewoon nog met iTunes verbinden toch?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Tutorial] XBMC op je Apple TV 3 Hoithebest Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 93 17-02-14 15:10
Custom 3x3 ontwerpen [Tutorial gezocht] rmeijer18 Jailbreak apps en thema's 4 03-03-13 17:46
mobileconfig bestand op AppleTV2 installeren. barkeeper Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 16-02-12 09:29
iPhone 3GS: Tutorial unlock via ipad bb gezocht danee Unlock 3 31-12-11 11:23
xbmc verbinden met externe hdd (AppleTV2) nootje16g Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 12-10-11 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:51.